Show simple item record

dc.contributor.advisorTūbele, Sarmīteen_US
dc.contributor.authorPizāne, Anitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:01:25Z
dc.date.available2015-03-23T13:01:25Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other14103en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/9904
dc.description.abstractPētījuma mērķis: teorētiski izzināt dažādu autoru atziņas un praktiski izpētīt fonemātiskās uztveres attīstīšanas un aktivizēšanas nozīmi fonētiski fonemātisko traucējumu novēršanai. Teorētiskā daļa tiek balstīta uz S. Tūbeles (38;39;40;41), I. Miltiņas (28;29;30), L. Volkovas (46;47), T. Fiļičevas (53), G. Čirkinas (53;56) u. c. autoru atziņām. Pētījuma praktiskajā daļā tiek veikta bērnu ar fonētiski fonemātiskiem traucējumiem izpēte, kā arī fonētiskās uztveres attīstīšana un aktivizēšana izmantojot dažādas spēles, rotaļas un vingrinājumus ņemot vērā katra bērna vecuma un individuālās īpatnības. Pēc praktiski pētnieciskā korekcijas darba tika secināts, ka veicot korekcijas darbu bērniem, kuriem ir fonētiski fonemātiskiem traucējumi, svarīga ir individuālā pieeja katram bērnam.en_US
dc.description.abstractAim of the research to get to know different authors’ verities and to find out importance of developing and activation of phonematic perceptivity to prevent phonetic phonematic disorders. Theoretical part is grounded on S. Tubele (38;39;40;41), I. Miltina (28;29;30), L. Volkova (46;47), T. Filicheva (53), G. Chirkina (53,56) and other authors’ cognitions. In the practical part of the research children with the phonetic phonematic disorder are studied. Phonematic perceptivity is developed and activated using different games, plays and exercises according with individual and age features. After practical investigative adjusting events is concluded that in realisation of the correction work with the children with phonetic phonematic disorder important is individual approach.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleFonemātiskās uztveres attīstīšana un aktivizēšana 5-6gadus veciem bērniem ar fonētiski fonemātiskiem traucējumiemen_US
dc.title.alternativeDevelopment and activation of the phonematic perception of 5-6 years old children with phonetic – phonematic disturbancesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record