dc.contributor.advisor | Klempere-Sipjagina, Agita | en_US |
dc.contributor.author | Driķe, Lāsma | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T13:01:26Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T13:01:26Z | |
dc.date.issued | 2010 | en_US |
dc.identifier.other | 14315 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/9911 | |
dc.description.abstract | Darba autore ir Latvijas Universitātes Pedagoģijas un psiholoģijas fakultātes 3. kursa studente Lāsma Driķe.
Darbā aplūkota projektu metode kā viena no kritiskās domāšanas formām, ko var pielietot, mācot sociālās zinības 6 . klasē. Sociālās zinības ir mācību priekšmets, kur jo īpaši teorija tiek saistīta ar praksi, veicinot gan problēmas izpratni un analīzi, gan arī faktu atlasi, informācijas vākšanu un apkopošanu, kā arī skolēnu sadarbību kopēja mērķa vārdā. Skolēniem trūkst iepriekš minēto dzīves prasmju un iemaņu, kas saistītas ar problēmu risināšanu. Darbā aplūkotā projektu metode ir viens no paņēmieniem, kā šīs prasmes un iemaņas attīstīt un nostiprināt.
Darba sākumā ir apkopota teorētiskā informācija, balstoties uz to ir izstrādāta darba empīriskā daļa.
Pētījuma mērķis ir izpētīt projektu metodes lomu dzīves prasmju apguvē sociālo zinību stundās.
Atslēgas vārdi: projektu metode, sociālās zinības, 6.klase, dzīves prasmes, literatūras analīze, pedagoģijas eksperiments. | en_US |
dc.description.abstract | The author of work is Lāsma Driķe, a student of Latvia University, faculty of pedagogy and psychology.
The work looks at the Project method as one of the critical thinking forms that can be used when social sciences of form 6 are taught. Social sciences is the school subject where theory is especially closely connected with practice, so it promotes understanding and analysis of problem, selection of facts, collecting and summarizing of information as well as cooperation of students for a common goal. The students miss life skills and practices mentioned before although they are closely connected with problem solving. Project method that is examined in the work is one of the methods how to develop and strengthen these skills.
At the beginning of work is summarized theoretical information which makes the basis of following practical part.
The goal of the work: to explore role of the project method in acquiring living skills during the lessons of Social sciences.
Key words: project method, social sciences, Form 6, life skills, analysis of literature, pedagogical experiment. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.title | Projektu metodes izmantošanas iespējas sociālo zinību stundās 6.klaše | en_US |
dc.title.alternative | Possibilities of using the project method in social studies lessons in Grade 6 | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |