Show simple item record

dc.contributor.advisorKlempere-Sipjagina, Agitaen_US
dc.contributor.authorŠķilta, Aigaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:01:33Z
dc.date.available2015-03-23T13:01:33Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other16967en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/9967
dc.description.abstractDiplomdarba tēma: Mācību metožu izvēle sociālo zinību tematu apguvē 8.klasei. Diplomdarba autors: Aiga Šķilta Diplomdarba vadītāja: Mg.izgl.zin. Agita Klempere -Sipjagina Izglītības process visos laikos ir bijis ļoti nozīmīgs, tomēr šobrīd šie procesi tiek virzīti uz to, lai mācības kļūtu patīkamākas un efektīvākas. Izvēloties mācīšanas stilu un metodi skolotāja un skolēnu darbs tiek virzīts uz savstarpēju sadarbību. Diplomdarbā ir apkopotas mācību metodes, kuras skolotāji var izmantot mācību stundās. Svarīgākais akcents darbā tiek likts uz to, lai skolotājs pēc iespējas precīzāk, ņemot vērā skolēnu mācīšanās stilu, motivācijas līmeni apgūstamo tēmu specifiku spētu izvēlēties vispareizāko mācību metodi, lai maksimāli ieguvēji būtu gan skolēni, gan skolotāji. Aktuālākais, skolēnos veicināt vēlmi uzzināt vēl vairāk, domāt, radīt, veidot un nebaidīties no kļūdām un grūtībām. Diplomdarbs sastāv no trijām daļām, kur pirmajā daļā ir sniegts vispārīgs sociālo zinību un izmantojamo mācību metožu raksturojums, otrajā daļā aprakstīti mācību metožu izvēles nosacījumi, bet trešajā daļā veikts pētījums 8.klases skolēnu vidū par veiksmīgāko metožu izmantošanu sociālā zinību tēmu apguvē.en_US
dc.description.abstractDiploma work theme: Choice of teaching methods social studies acquisition for class 8 Diploma work authoress: Aiga Šķilta Diploma work supervisor: Mg.izgl.zin. Agita Klempere -Sipjagina The educational process has been very important at all times however currently these processes are geared towards becoming more engaging and effective. Depending on the chosen teaching style and method, the teacher and student work is focused on mutual cooperation. In this diploma work is summarized some teaching methods that teachers can use in class. The major focus of work has been placed on to a teacher choosing the most correct method of teaching, taking into account students' learning styles, motivation levels, specificity of the taught topics in order to maximize the benefit of both students and teachers. The most urgent need is to encourage students to learn even more, to think, create, build and not to be afraid of mistakes and difficulties. The diploma work consists of three parts, the first part provides a characterization of general social science and teaching methods, the second part describes the conditions of teaching methods, and the third part consists of a study among students in grade 8 of the most successful methods in social science subject learning.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleMācību metožu izvēle sociālo zinību tematu apguvē 8.klaseien_US
dc.title.alternativeThe choice of teaching/learning methods for the acquisition of the themes of social studiesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record