Show simple item record

dc.contributor.advisorGolubeva, Ausmaen_US
dc.contributor.authorBaikova, Aleksandraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:01:36Z
dc.date.available2015-03-23T13:01:36Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other17904en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/9992
dc.description.abstractŠī diplomdarba tēma ir: Pārbaudes darbi un vērtēšana sociālajās zinībās 5.klasē, kur ir pētīti jautājumi par pārbaudes darbu izstrādes nosacījumiem 5.klašu skolēnu vecuma grupai un to vērtēšanas kritērijiem. Darba mērķis: izstrādāt pārbaudes darbus un to vērtēšanas kritērijus 5.klasei sociālo zinību mācību priekšmetā. Diplomdarba teorētiskajā daļā darba autore analīzē pārbaudes darba, vērtēšanas jēdzienus un 5.klašu skolēnu vecuma īpatnību saistību ar pārbaudes darba izstrādes nosacījumiem sociālajās zinībās, balstoties uz tādu autoru darbiem kā: Dž. Betels, N. Geidžs, D. Berliners, I.M. Rubana un Izglītības Zinātņu Ministrijas (IZM) metodiskajiem līdzekļiem. Diplomdarbā praktiskajā daļā darba autore ir aprakstījusi izstrādātus pārbaudes darbus - to saturu, veidošanas nosacījumus; kā arī veica pārbaudes darbu iegūtu rezultātu aprobāciju. Diplomdarba apjoms ir 77.lpp; diplomdarbs sastāv no 4 nodalām, kur pirmajās trīs nodaļas ir apkopotas teorētiskās nostādnes par pārbaudes darbu izstrādes nosacījumiem, vērtēšanu un 5.klašu skolēnu vecuma īpatnībām. Ceturtajā nodaļā aprakstīta darba praktiskā daļa. Pielikumos ir piedāvāti pārbaudes darbi, to vērtēšanas kritēriji un skala, pārbaudes darba programma. Atslēgvārdi: pārbaudes darbs, vērtēšana, vērtēšanas kritērijs.en_US
dc.description.abstractThe theme of this diploma work is “Tests and evaluation in the 5th grade Social Studies”, where the issues of test development and grading criteria for the 5th grade students are explored. The objective of the diploma work: to develop tests and grading criteria for 5th grade Social Studies. In the theoretical part of the diploma work, the author analyzes relationship of tests, grading criteria and age peculiarities of the 5th grade students to conditions under which a test is developed in Social Studies, basing on the works of such authors as: Dž. Betels, N. Geidžs, D. Berliners, I. M. Rubana and Ministry of Science and Education guidance manuals. In the practical part of the diploma work the author described the developed tests – contents, development conditions, as well as conducted approbation of the acquired test results. The diploma work contains 77 pages; the diploma work consists of four sections, where the first three sections contain theoretical guidelines on the conditions of test development, evaluation and age peculiarities of the 5th grade students. The fourth section contains the description of the practical part. The appendixes contain tests, their evaluation criteria and grading scale, as well as the testing program. Keywords: test, evaluation, grading criteria.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titlePārbaudes darbi un vērtēšana sociālajās zinībās 5.klasēen_US
dc.title.alternativeTests and assessment in social studies in Grade 5en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record