Browsing by Subject "paaudzes"
Now showing items 1-12 of 12
-
"Baby boomer" un Z paaudzes raidījumu par paranormālām parādībām lietojums un apmierinājums
(Latvijas Universitāte, 2022)Bakalaura darba “”Baby boomer” un Z paaudzes raidījumu par paranormālām parādībām lietojums un apmierinājums” mērķis ir izpētīt raidījuma “Ekstrasensu cīņas” 22.sezonas saturu, kā arī uzzināt Baby boomer un Z paaudzes ... -
Darba stresa, prokrastinācijas un stresa pārvarēšanas stratēģiju saistība strādājošiem un to atšķirības starp paaudzēm.
(Latvijas Universitāte, 2018)Maģistra darba pētījuma mērķis bija noskaidrot vai pastāv statistiski nozīmīga saistības starp darba stresu, prokrastināciju un stresa pārvarēšanas stratēģijām, un vai pastāv nozīmīgas atšķirības šajos rādītājos dažādās ... -
Dzimtes stereotipi Latvijā dažādās mediju paaudzēs
(Latvijas Universitāte, 2023)Autores izstrādātā bakalaura darba tēma ir Dzimtes stereotipi Latvijā dažādās mediju paaudzēs. Pētījuma mērķis ir noskaidrot, kādi dzimtes stereotipi pastāv Latvijā dažādās paaudzēs (Baby Boomers, X, Y, Z) un kā tie ... -
Gados jauno pedagogu darba noturības ietekmējošie faktori
(Latvijas Universitāte, 2023)Maģistra darba “Gados jauno pedagogu darba noturības ietekmējošie faktori” mērķis ir noskaidrot nepieciešamības, raksturīgākas iezīmes un atšķirtības gados jaunajiem pedagogiem, lai veidotu ieteikumus to noturībai izglītības ... -
Hegemonās maskulinitātes diskurss: Latvijas X un Y paaudžu vīriešu interviju analīze
(Latvijas Universitāte, 2020)Bakalaura darba “Hegemonās maskulinitātes diskurss: Latvijas X un Y paaudžu vīriešu interviju analīze” mērķis ir noskaidrot hegemonās maskulinitātes diskursu izvēlētās paaudzēs un uzzināt gan sabiedrības, gan vīriešu ... -
Izpratne par influenceriem: X, Y, Z paaudžu skatījumu salīdzinājums
(Latvijas Universitāte, 2023)Bakalaura darba tēma ir “Izpratne par influenceriem: X, Y, Z paaudžu skatījumu salīdzinājums.” Darbs sastāv no trīs daļām – teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas, kā arī no rezultātiem un secinājumiem. Darba ... -
Paaudžu informacionālās uzvedības (informācijdarbības) atšķirības
(Latvijas Universitāte, 2016)Katra paaudze ir uzaugusi atšķirīgā vidē, tāpēc arī to informacionālās uzvedības spējas atšķiras. Līdz šim ir maz pētījumu, kuros būtu salīdzināta paaudžu informacionālā uzvedība Latvijas kontekstā. Pētījuma mērķis ir ... -
Patērētāju uzvedības attistības tendences mazumtirdzniecībā.
(Latvijas Universitāte, 2018)Bakalaura darba tēma ir “Patērētāju uzvedības attīstības tendences mazumtirdzniecībā”. Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz mazumtirdzniecības nozares virzības, statistikas datu un interviju rezultātu analīzi, izpētīt ... -
Senioru viedtālruņu lietošanas paradumi un motivācija Latvijā
(Latvijas Universitāte, 2019)Mūsdienās viedtālruņi tiek lietoti plašā mērogā un sevī ietver gan komunikācijas, gan izklaides funkcijas. Līdz ar viedtālruņu atšķirīgo lietošanu, dažādās vecuma grupās, pastriprunās digitālās plaisas esamība, kas ... -
Sociālo mediju platformas "TikTok" saturs: Z un Y paaudzes lietojuma paradumi un apmierinājums
(Latvijas Universitāte, 2022)Maģistra darba “Sociālo mediju platformas “TikTok” saturs: Z un Y paaudzes lietojuma paradumi un apmierinājums” mērķis ir noskaidrot, kādi ir Z un Y paaudzes sociālo mediju platformas “TikTok” lietojuma paradumi, apmierinājums ... -
Tendences un izaicinājumi personāla motivēšanā un tās pilnveides iespējas privātā izglītības iestādē.
(Latvijas Universitāte, 2020)Mainīgās apkārtējās vides ietekmē darba devējam nemitīgi nākas domāt, kā pilnveidot un pielāgot motivācijas sistēmu, lai darbinieki neaizietu. Bakalaura darba mērķis ir pētīt aktuālās tendences un izaicinājumus personāla ... -
TV raidījuma “Atslēgas” loma nacionālās identitātes un sociālās atmiņas veidošanā
(Latvijas Universitāte, 2019)Bakalaura darba “TV raidījuma “Atslēgas” loma nacionālās identitātes un sociālās atmiņas veidošanā” mērķis izpētīt dažādu vecuma grupu nostāju pret raidījumu “Atslēgas” un tā lomu nacionālās identitātes un sociālas atmiņas ...