Search
Now showing items 1-5 of 5
Interneta reklāmas kampaņas izstrāde uzņēmuma darbības attīstības nodrošināšanai
(Latvijas Universitāte, 2017)
Diplomdarba darba tēma " Interneta reklāmas kampaņas izstrāde uzņēmuma darbības attīstības nodrošināšanai " Interneta mārketinga nozīme uzņēmumu reklāmas aktivitātēs paliek lielāka, jo ar katru dienu palielinās interneta ...
Sociālo mediju tīmekļa vietnes projekts
(Latvijas Universitāte, 2017)
Diplomdarba “Sociālo mediju tīmekļa vietnes projekts” mērķis ir balstoties uz teorētiskās literatūras un sociālo mediju tirgus analīzes, izstrādāt projekta vadlīnijas jaunas sociālo mediju platformas izveidei. Darba ...
Sociālo mediju loma tūrismā.
(Latvijas Universitāte, 2017)
Šī bakalaura darba mērķis ir veicot aptauju, noskaidrot Latvijas iedzīvotāju sociālo mediju lietošanas paradumus un izvirzīt priekšlikumus Latvijas tūroperatoriem un viesnīcām, savas darbības pilnveidošanai. Lai izpildītu ...
Sociālo tīklu un platformas "Facebook" ietekme uz patērētāja pirkuma lēmuma pieņemšanas procesu.
(Latvijas Universitāte, 2017)
Bakalaura darba tēma ir “Sociālo tīklu un platformas “Facebook” ietekme uz patērētāja pirkuma lēmuma pieņemšanas procesu”. Veiktā darba mērķis ir izskaidrot, kāpēc, kad un kā sociālie mediji ir ietekmējuši patērētāju lēmumu ...
Sociālo mēdiju mārketinga pielietojums SIA "Manilla" darbībā.
(Latvijas Universitāte, 2017)
Bakalaura darba tēma ir “Sociālo mediju mārketinga pielietojums SIA Manilla darbībā”. Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz apkopotajiem teorētiskajiem materiāliem, interviju, Facebook un Instagram analīzi un aptauju ...