Search
Now showing items 1-4 of 4
Starptautisks azartspēļu uzņēmums no patērētāju uzvedības un korporatīvās sociālās atbildības skata punkta
(Latvijas Universitāte, 2018)
Maģistra darba tēma ir „Starptautisks azartspēļu uzņēmums no patērētāju uzvedības un korporatīvās sociālās atbildības skata punkta”. Darba tēma tika izvēlēta atbilstoši novērojumam par azartspēļu nozares straujo pieaugumu ...
Zīmola maiņa banku sektorā un tās ietekme uz patērētāju uzvedību Latvijas tirgū.
(Latvijas Universitāte, 2018)
Maģistra darba tēma ir „Zīmola maiņa banku sektorā un tās ietekme uz patērētāju uzvedību Latvijas tirgū”. Darba mērķis ir, pamatojoties uz teorētiskajiem aspektiem par zīmola maiņas ietekmi uz patērētāju uzvedību, kā arī ...
Referento grupu ietekme uz patērētāju uzvedību.
(Latvijas Universitāte, 2018)
Maģistra darba “Referento grupu ietekme uz patērētāju uzvedību” mērķis ir novērtēt patērētāju referento grupu nozīmīgumu pirkuma lēmuma procesā. Referentās grupas ietekmē indivīda motivāciju, vērtības, attieksmi, kā arī ...
Telpu iekšējā iekārtojuma un gaisotnes ietekme uz patērētāju uzvedību pakalpojumu sfērā Latvijā.
(Latvijas Universitāte, 2018)
Maģistra darba ”Telpu iekšējā iekārtojuma un gaisotnes ietekme uz patērētāju uzvedību pakalpojumu sfērā Latvija” mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām un ekspertu un patērētāju aptaujas rezultātiem par telpu iekšējo ...