Search
Now showing items 1-8 of 8
Autobraucēju kafijas izvēles lēmumu ietekmējošie faktori
(Latvijas Universitāte, 2018)
Darba tēma ir Autobraucēju kafijas izvēles lēmumu ietekmējošie faktori. Darbs veidots ar mērķi noskaidrot autobraucēju kafijas izvēles lēmumu ietekmējošos faktorus. Vai tas ir saistīts ar akcijām, ko piedāvā degvielas ...
Zīmolu "We Run Riga" un "Lattelecom Riga Marathon" komunikācijas analīze
(Latvijas Universitāte, 2018)
Bakalaura darba temats ir “Zīmolu “We Run Riga” un “Lattelecom Riga Marathon” komunikācijas analīze”. Darba mērķis ir noteikt, kādus komunikācijas uzdevumus pilda zīmolu “We Run Riga” un “Lattelecom Riga Marathon” sociālā ...
Datoru zīmola izvēles kritēriji studentu auditorijā
(Latvijas Universitāte, 2018)
Bakalaura darba tēma ir datoru zīmolu izvēles kritēriji studentu auditorijā. Pētnieciskā problēma saistīta ar to, kas nosaka studentu datora izvēles gala lēmumu, ņemot vērā nozares zīmolu konkurenci. Savukārt bakalaura ...
Pilsētas zīmola maiņa: Jūrmalas un Liepājas pilsētas gadījumu analīze
(Latvijas Universitāte, 2018)
Bakalaura darba “Pilsētas zīmola maiņa: Jūrmalas un Liepājas pilsētas gadījumu analīze” mērķis ir izpētīt Jūrmalas un Liepājas pilsētas zīmola atpazīstamību, attieksmi un novērtējumu pilsētas iedzīvotāju un ar pilsētu ...
Kosmētikas zīmolu atpazīstamība un auditorijas attieksme: "Bioderma", "Vichy", "Eucerin" gadījums
(Latvijas Universitāte, 2018)
Bakalaura darba tēma ir “Kosmētikas zīmolu atpazīstamība un auditorijas attieksme: “Bioderma”, “Vichy”, “ Eucerin” gadījums”. Darba mērķis ir noskaidrot cik informēta ir Latvijas sabiedrība par aptiekās pieejamo kosmētiku ...
Zīmolu "DPD", "Omniva" un "Pasta Stacija" komunikācijas ietekme uz patērētāju izvēli: pakomātu pakalpojumu piemērs
(Latvijas Universitāte, 2018)
Bakalaura darba tēma ir “Zīmolu “DPD”, “Omniva” un “Pasta Stacija” komunikācijas ietekme uz patērētāju izvēli: pakomātu pakalpojumu piemērs”. Pētījuma mērķis ir izpētīt zīmolu komunikācijas aktivitāšu nozīmi un izprast ...
Patērētāju attieksmi un izvēli ietekmējošie faktori: zīmolu airBaltic, Ryanair, Wizz Air gadījumu analīze
(Latvijas Universitāte, 2018)
Bakalaura darba tēma ir “Patērētāju attieksmi un izvēli ietekmējošie faktori: zīmolu airBaltic, Ryanair, Wizz Air gadījumu analīze”. Darba pētniecības mērķis ir noskaidrot patērētāju attieksmi un izvēli ietekmējošos faktorus, ...
Zīmola TONIGHT atpazīstamība un uztvere jauniešu auditorijā
(Latvijas Universitāte, 2018)
Bakalaura darba “Zīmola TONIGHT atpazīstamība un uztvere jauniešu auditorijā” mērķis ir izpētīt zīmola TONIGHT atpazīstamību un zīmola vadītājas Ievas Cipruses radīto tekstu uztveri jauniešu auditorijā. Darba teorētiskais ...