Search
Now showing items 1-6 of 6
Sociālais medijs "Instagram" kā informācijas avots interneta portālu Delfi.lv un Tvnet.lv Izklaides sadaļās
(Latvijas Universitāte, 2019)
Bakalaura darba tēma ir "Sociālais medijs "Instagram" kā informācijas avots interneta portālu Delfi.lv un Tvnet.lv Izklaides sadaļās" un darba mērķis ir izpētīt un noskaidrot sociālā medija Instagram kā izklaides žurnālistikas ...
"Sigulda Adventures" reklāmas komunikācijas analīze sociālajā vietnē Instagram un auditorijas pētījums
(Latvijas Universitāte, 2019)
Bakalaura darba tēma ir ““Sigulda Adventures” reklāmas komunikācijas analīze sociālajā vietnē Instagram un auditorijas pētījums”. Tūrisma aģentūra “Sigulda Adventures” izmanto sociālo vietni Instagram kā kanālu, lai reklamētu ...
Modeļu sevis prezentēšana sociālajā platformā Instagram: aģentūras "Freyja" piemērs
(Latvijas Universitāte, 2019)
Bakalaura darba „Modeļu sevis prezentēšana sociālajā platformā Instagram: aģentūras „Freyja” piemērs” mērķis ir noskaidrot vai modeles, kuras darbojas vienas modeļu aģentūras ietvaros, sociālajā platformā Instagram savu ...
Bārmeņu sevis prezentēšanas prakse sociālajā medijā "Instagram"
(Latvijas Universitāte, 2019)
Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot bārmeņu sevis prezentēšanas prakses sociālajā medijā "Instagram". Mērķa noskaidrošanai tika atbildēts uz jautājumiem par bārmeņu sevis prezentēšanas veidiem, profesionāla rakstura ...
9.-12. klašu skolēnu pieredze un izpratne saskaroties ar sponsorēta satura jeb influenceru veidotiem ziņojumiem sociālajā tīklā Instagram
(Latvijas Universitāte, 2019)
Bakalaura darbs “9.–12. klašu skolēnu pieredze un izpratne saskaroties ar sponsorēta satura jeb influenceru veidotiem ziņojumiem sociālajā tīklā Instagram” ir izstrādāts ar mērķi noskaidrot vidusskolas vecuma jauniešu ...
Latvijas influenceru darbība modes preču segmentā sociālajā portālā Instagram: auditorijas viedokļa analīze
(Latvijas Universitāte, 2019)
Bakalaura darba “Latvijas influenceru darbība modes preču segmentā sociālajā portālā Instagram: auditorijas viedokļa analīze” mērķis ir noskaidrot influenceru ietekmi uz auditoriju un kāda ir influenceru darbība Latvijā ...