Search
Now showing items 1-10 of 165
LTV7 kā sporta kanāla reputācijas aspekti auditorijas vērtējumā
(Latvijas Universitāte, 2010)
Izstrādātā bakalaura darba tēma ir LTV7 kā sporta kanāla reputācijas aspekti auditorijas vērtējumā. Bakalaura darba ietvaros tiks noskaidrots patērētāja, t.i., skatītāju vērtējums šiem reputācijas aspektiem, kas izvēlēti ...
Mārketinga kampaņa "Meteorīts" Mazsalacā: Tele2 lietotāju uzvedības stratēģija
(Latvijas Universitāte, 2010)
Darba nosaukums ir „Mārketinga kampaņa „Meteorīts” Mazsalacā: Tele2 lietotāju uzvedības stratēģija”. Pētījums tiek veikts, lai noskaidrotu, kāda ir Tele2 lietotāju attieksme pret Tele2 kā zīmolu un rīcība šīs kampaņas ...
Intelektuālisms žurnālā "Rīgas Laiks": Ulda Tīrona publicistikas un interviju rāmējums
(Latvijas Universitāte, 2010)
Bakalaura darba tēma ir ,,Intelektuālisms žurnālā ,,Rīgas Laiks’’: Ulda Tīrona publicistikas un interviju rāmējums’’, aptverot iznākušos žurnālus no 1993.gada novembra līdz 2010.gada aprīlim. Darbs strukturēts piecās daļās ...
Emocionālo elementu un instrumentu pielietošanas prakse CSDD sociālajā mārketinga (2001 - 2010)
(Latvijas Universitāte, 2010)
Bakalaura darba tēma: „Emocionālo elementu un instrumentu pielietošanas prakse CSDD sociālajā mārketingā (2001-2010)” tika izvēlēta, lai tās robežās analizēt dažādu emociju pielietošanu CSDD sociālā mārketingā – sociālās ...
LMT, BITE un TELE2 ziņojumi un vizuālie kodi 2009. gada TV reklāmās
(Latvijas Universitāte, 2010)
Bakalaura darbs „LMT, BITE un TELE2 ziņojumi un vizuālie kodi 2009. gada TV reklāmās” tika izstrādāts, lai salīdzinātu kopīgo un atšķirīgo mobilo sakaru televīzijas reklāmas vēstījumos.
Ekonomiskās lejupslīdes rezultātā, ...
Ekonomiskais un politiskais diskurss pašvaldības priekšvēlēšanu kampaņā: Ventas Balss un Pričals 2009. gadā
(Latvijas Universitāte, 2010)
Bakalaura darba «Ekonomiskais un politiskais diskurss pašvaldības priekšvēlēšanu kampaņā: Ventas Balss un Pričals 2009.gadā» pamatā ir teorija, ka galvenā politisko diskursu raksturojošā iezīme ir sabiedriskās domas ...
Sociālo mediju kā mārketinga instrumenta izmantošana jauniešu auditorijas piesaistīšanā: Dailes teātra piemērs
(Latvijas Universitāte, 2010)
Bakalaura darba "Sociālo mediju kā mārketinga instrumenta izmantošana jauniešu auditorijas piesaistīšanā: Dailes teātra piemērs" mērķis ir noskaidrot sociālo mediju nozīmi mārketinga komunikācijā, kā arī jauniešu auditorijas ...
Galveno varoņu tēlu konstrukcija Vesa Andersona filmās "Varenā Tenenbaumu ģimene", "Ūdensdzīve ar Stīvu Zisū" un "Lieliskais lapsas kungs"
(Latvijas Universitāte, 2010)
Bakalaura darbā tika pētīta galvenā varoņa tēla konstrukcija Vesa Andersona filmās „Varenā Tenenbaumu ģimene“, „Ūdensdzīve ar Stīvu Zisū“ un „Lieliskais Lapsas kungs“.
Pētījuma mērķis ir teorētiski izpētīt kino semiotikas ...
Colgate MaxWhite reklāmas kampaņa un auditorijas attieksme pret to
(Latvijas Universitāte, 2010)
Pētnieciskā darba tēma ir „Colgate Maxwhite” reklāmas kampaņa un klientu attieksme pret to. Darbā pētītas kampaņas reklāmas un noskaidrota potenciālo klientu attieksme.
Darba mērķis ir noskaidrot kādā veidā tiek reklamēts ...
Sociālā mārketinga pielietojums un ietekme smēķēšanas ierobežošanas aktivitātēs - brīdinošu fotoattēlu ieviešana
(Latvijas Universitāte, 2010)
Bakalaura darba tēma ir „Sociālā mārketinga pielietojums un ietekme smēķēšanas ierobežošanas aktivitātēs – brīdinošo fotoattēlu ieviešana”.
Bakalaura darba mērķi ir izpētīt sociālā mārketinga pielietojumu smēķēšanas ...