• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Search
  •   DSpace Home
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 63

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Jūrmalas mūzikas pasākumu ietekme uz vietējo tūrismu(2010-2015) 

Jofe, Alina (Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba tēma ir “Jūrmalas mūzikas pasākumu ietekme uz vietējo tūrismu (2010- 2015)”. Darba mērķis ir noskaidrot, kā mūzikas pasākumi ietekmē vietējā tūrisma attīstību Jūrmalā. Darbs sastāv no teorētiskās, ...
Thumbnail

Sporta preču zīmolu komunikācijas vērtējums sociālo mediju lietotāju auditorijā: "Nike", "Adidas", "Puma" gadījums 

Mačane, Ieva (Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba „Sporta preču zīmolu komunikācijas vērtējums sociālo mediju lietotāju auditorijā: „Nike”, „Adidas”, „Puma” gadījums” mērķis ir noskaidrot un analizēt zīmolu komunikācijas paradumus un nozīmi, kā arī novērtēt ...
Thumbnail

Latvijas vadošo viesnīcu komunikācija sociālajos tīklos: komunikācijas efektivitātes analīze 

Zauere, Vita (Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba tēma ir “Latvijas vadošo viesnīcu komunikācija sociālajos tīklos: komunikācijas efektivitātes analīze”. Pētījumā izvirzītā hipotēze – viesnīcas, kas veido aktīvu komunikāciju sociālajos medijos, Latvijas ...
Thumbnail

"City Fitness" zīmola maiņa, patērētāju attieksmes analīze 

Purviņa, Sintija (Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura tēma ir ""City Fitness" zīmola maiņa, patērētāju attieksmes analīze". Pētnieciskais jautājums - Vai zīmola "City Fitness" maiņa uz "My Fitness" ir izmainījusi patērētāju viedokli, ja ir izmainījusi, kādos aspektos? ...
Thumbnail

Latvijas modes zīmolu komunikācija un tēls sociālo tīklu vietnē "Facebook" un "Instagram": "Narciss", "One wolf" un "Inch2" piemēri 

Garaņina, Jeļena (Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba "Latvijas modes zīmolu komunikācija un tēls sociālo tīklu vietnē "Facebook" un "Instagram": "Narciss", "One wolf" un "Inch2" piemēri" mērķis ir noskaidrot Latvijas modes zīmolu komunikācijas nodrošināšanas ...
Thumbnail

Zīmola KFC pozicionējums un auditorijas uztvere par zīmolu laika posmā no 2015. gada augusta līdz novembrim 

Rasa, Marlēna (Latvijas Universitāte, 2016)
Globālajam zīmolam KFC ienākot Latvijas tirgū, aktīvi norisinājās dažādas komunikācijas un reklāmas aktivitātes, kuras darba ietvaros tiks apskatītas un analizētas, lai noteiktu kāda ir zīmola komunicētā identitāte un kāds ...
Thumbnail

Zīmola komunikācija un tēls sociālajā tīklā Facebook: "Madara", "Kivvi Cosmetics" un "Attirance" gadījumu analīze 

Pastalniece, Evija (Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darbā „Zīmola komunikācija un tēls sociālajā tīklā Facebook: "Madara", "Kivvi Cosmetics" un "Attirance" gadījumu analīze” tika analizēti trīs zīmola komunikācijas sociālajā tīklā Facebook gadījumi – latviešu ...
Thumbnail

Zīmolu komunikācija sociālajos medijos: interneta veikalu “www.1a.lv” un “www.220.lv” gadījuma analīze 

Turka-Raģe, Ieva (Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba tēma ir “Zīmolu komunikācija sociālajos medijos: interneta veikalu “www.1a.lv” un “www.220.lv” gadījuma analīze”. Arvien vairāk cilvēki iepērkas internetā un mācās uzticēties interneta veikalu sniegtajiem ...
Thumbnail

Alkoholisko zīmolu komunikācija sociālajā tīklā "Facebook" 

Zeidlere, Kristiāna (Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darbs - „Alkoholisko zīmolu komunikācija sociālajā tīklā "Facebook”. Darba mērķis ir noskaidrot, ko savā komunikācijā izmanto alkoholiskie zīmoli, lai piesaistītu savus sekotājus. Pētījuma hipotēze – alkoholisko ...
Thumbnail

Zīmola loma kosmētikas izvēlē: "Avon" un "Oriflame" piemēru analīze 

Dumpe, Linda (Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba tēma ir zīmola loma kosmētikas izvēlē “AVON” un “ORIFLAME” piemēru analīze. Darba mērķis - izpētīt zīmola lomu, izmantojot konkrēto zīmolu piemērus. Darba uzdevumi: 1.Izpētīt un analizēt zīmola būtību un ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 7

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Discover

AuthorGurēna, Rūta (2)Karlova-Karlovska, Lauma (2)Aleidzāne, Elizabete Marta (1)Apša, Kristīne (1)Baibakova, Elana (1)Bajāre, Nora (1)Balode, Anete (1)Brīnums, Normunds (1)Doniņa, Karīna (1)Dumpe, Linda (1)... View MoreSubject
Komunikācijas zinātne (63)
zīmols (63)
sociālie mediji (17)komunikācija (13)mārketinga komunikācija (10)mārketings (10)sociālie tīkli (9)zīmola komunikācija (8)digitālais mārketings (4)Instagram (4)... View MoreDate Issued2024 (4)2023 (5)2022 (7)2021 (9)2020 (5)2019 (5)2018 (8)2017 (2)2016 (6)2015 (10)

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV