Search
Now showing items 1-5 of 5
Sporta preču zīmolu komunikācijas vērtējums sociālo mediju lietotāju auditorijā: "Nike", "Adidas", "Puma" gadījums
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba „Sporta preču zīmolu komunikācijas vērtējums sociālo mediju lietotāju auditorijā: „Nike”, „Adidas”, „Puma” gadījums” mērķis ir noskaidrot un analizēt zīmolu komunikācijas paradumus un nozīmi, kā arī novērtēt ...
Latvijas vadošo viesnīcu komunikācija sociālajos tīklos: komunikācijas efektivitātes analīze
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba tēma ir “Latvijas vadošo viesnīcu komunikācija sociālajos tīklos: komunikācijas efektivitātes analīze”.
Pētījumā izvirzītā hipotēze – viesnīcas, kas veido aktīvu komunikāciju sociālajos medijos, Latvijas ...
Zīmola komunikācija un tēls sociālajā tīklā Facebook: "Madara", "Kivvi Cosmetics" un "Attirance" gadījumu analīze
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darbā „Zīmola komunikācija un tēls sociālajā tīklā Facebook: "Madara", "Kivvi Cosmetics" un "Attirance" gadījumu analīze” tika analizēti trīs zīmola komunikācijas sociālajā tīklā Facebook gadījumi – latviešu ...
Alkoholisko zīmolu komunikācija sociālajā tīklā "Facebook"
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darbs - „Alkoholisko zīmolu komunikācija sociālajā tīklā "Facebook”. Darba mērķis ir noskaidrot, ko savā komunikācijā izmanto alkoholiskie zīmoli, lai piesaistītu savus sekotājus. Pētījuma hipotēze – alkoholisko ...
Uzņēmuma "Lattelecom" komunikācija ar klientiem sociālajos tīklos "Facebook" un "Twitter"
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darbs par uzņēmuma “Lattelecom” komunikāciju ar klientiem sociālajos tīklos “Facebook” un “Twitter” sastāv no teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas un veiktajā pētījumā tiek pierādīts, ka sociālie mediji ...