Search
Now showing items 1-10 of 46
Nozieguma atspoguļojums TV seriālā "Sons of Anarchy" un tā ietekmes vērtējums auditorijā
(Latvijas Universitāte, 2015)
Mūsdienās medijos vardarbība tiek atspoguļota ļoti plaši. Tajā pat laikā televīzija, internets, datorspēles izraisa bažas par to radītā satura iespējamo ietekmi uz jauniem cilvēkiem. "Sons of Anarchy" ir seriāls, kas ...
Patvēruma meklētāju problemātika: mediju un auditorijas rāmējumu salīdzinājums ziņu portālos "Tvnet.lv" un "Lsm.lv"
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba tēma ir “Patvēruma meklētāju problemātika: mediju un auditorijas rāmējumu salīdzinājums ziņu portālos “Tvnet.lv” un “Lsm.lv””. Bakalaura darba teorētiskajā daļā aplūkota teorija par reprezentāciju, rāmējuma ...
Reģionālās televīzijas "Talsu Televīzijas" auditorijas vajadzības un to apmierinājums
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba tēma ir "Reģionālās televīzijas "Talsu Televīzijas" auditorijas vajadzības un to apmierinājums". Darba mērķis ir izpētīt un noteikt vai Talsu televīzijas žurnālistu izpratne par to, ko auditorija vēlas ...
Sabiedriskā medija LTV1 raidījums "Aizliegtais paņēmiens": auditorijas vēlmju apmierinājums
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba tēma ir “Sabiedriskā medija LTV1 raidījums “Aizliegtais paņēmiens”: auditorijas vēlmju apmierinājums”. Darba mērķis ir noskaidrot, vai sabiedriskā medija LTV1 informatīvi analītiskais raidījums “Aizliegtais ...
Zīmola "Ghetto Games" komunikācijas analīze sociālajos tīklos
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba tēma ir: Zīmola „Ghetto Games” komunikācijas analīze sociālajos tīklos. Bakalaura darba mērķis: ir izpētīt, kurā no „Ghetto Games” sociālo tīklu kontiem, cilvēki ir aktīvāki un kāda veida publicētie „Ghetto ...
Sociālā tīkla draugiem.lv auditorijas satura veidošanas paradumi un vajadzību apmierinājums
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba tēma: Sociālā tīkla draugiem.lv auditorijas satura veidošanas paradumi un vajadzību apmierinājums. Darba mērķis noskaidrot, kādas iespējas portālā draugiem.lv auditoriju piesaista visvairāk. Izvirzītie ...
Portāla "www.lvportals.lv" satura atbilstība tā lietotāju vajadzībām pēc juridiska rakstura skaidrojošas informācijas
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba "Portāla "www.lvportals.lv" satura atbilstība tā lietotāju vajadzībām pēc juridiska rakstura skaidrojošas informācijas" mērķis ir noskaidrot, cik lielā mērā LV portāla saturs atbilst tā lietotāju vajadzībām ...
Zīmola "Laima" reklāmu semiotiskā analīze
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba tēma ir zīmola „Laima” televīzijas reklāmu semiotiskā analīze.
Darbā aplūkota problēma, kā reklāma iedarbojas uz auditoriju un cik liela nozīme ir reklāmas vizuālajai komunikācijai.
Darba pētnieciskās ...
Multimediju izmantojums Latvijas ziņu portālos: satura un auditorijas analīze (2015. gada novembris - 2016. gada februāris)
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba “Multimediju izmantojums Latvijas ziņu portālos: satura un auditorijas analīze (2015. gada novembris – 2016. gada februāris)” mērķis ir noskaidrot multimediju piedāvājumu Latvijas ziņu portālos un izprast ...
Interneta ziņu un izklaides portāls "skaties.lv": lietošanas paradumi dažādās auditorijās
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba „Interneta ziņu un izklaides portāls „skaties.lv”: lietošanas paradumi dažādās auditorijās” mērķis ir noskaidrot, kā auditorijas dalībnieki ir sākuši lietot interneta portālu skaties.lv, kā arī kādas ...