Search
Now showing items 1-6 of 6
Latvijas modes zīmolu komunikācija un tēls sociālo tīklu vietnē "Facebook" un "Instagram": "Narciss", "One wolf" un "Inch2" piemēri
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba "Latvijas modes zīmolu komunikācija un tēls sociālo tīklu vietnē "Facebook" un "Instagram": "Narciss", "One wolf" un "Inch2" piemēri" mērķis ir noskaidrot Latvijas modes zīmolu komunikācijas nodrošināšanas ...
Alkoholisko zīmolu komunikācija sociālajā tīklā "Facebook"
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darbs - „Alkoholisko zīmolu komunikācija sociālajā tīklā "Facebook”. Darba mērķis ir noskaidrot, ko savā komunikācijā izmanto alkoholiskie zīmoli, lai piesaistītu savus sekotājus. Pētījuma hipotēze – alkoholisko ...
SIA “Lattelecom” televīzijas kanāla “360TV” zīmola komunikācija un auditorijas attieksme
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot un izvērtēt SIA Lattelecom televīzijas “360TV” zīmola komunikācijas procesus kā arī auditorijas informētību un attieksmi pret šo komunikāciju. Teorētiskais pamats ir teorija par zīmolu, ...
Uzņēmuma "Lattelecom" komunikācija ar klientiem sociālajos tīklos "Facebook" un "Twitter"
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darbs par uzņēmuma “Lattelecom” komunikāciju ar klientiem sociālajos tīklos “Facebook” un “Twitter” sastāv no teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas un veiktajā pētījumā tiek pierādīts, ka sociālie mediji ...
Patērētāju attieksmi un izvēli ietekmējošie faktori: zīmolu airBaltic, Ryanair, Wizz Air gadījumu analīze
(Latvijas Universitāte, 2018)
Bakalaura darba tēma ir “Patērētāju attieksmi un izvēli ietekmējošie faktori: zīmolu airBaltic, Ryanair, Wizz Air gadījumu analīze”. Darba pētniecības mērķis ir noskaidrot patērētāju attieksmi un izvēli ietekmējošos faktorus, ...
Telekomunikācijas uzņēmuma "Lattelecom" zīmola maiņa un patērētāju attieksmes analīze
(Latvijas Universitāte, 2019)
Bakalaura darba tēma ir “Telekomunikācijas uzņēmuma “Lattelecom” zīmola maiņa un patērētāju attieksmes analīze”. Darba mērķis ir veikt uzņēmuma “Lattelecom” motivācijas mainīt zīmolu izpēti, noskaidrot, vai patērētāji ir ...