Search
Now showing items 1-7 of 7
Mākslīgā intelekta izmantošana Latvijas uzņēmumu mārketinga komunikācijā.
(Latvijas Universitāte, 2020)
Tehnoloģiju attīstība un paaudžu maiņa sabiedrībā ir sekmējusi arī mākslīgā intelekta attīstību dažādās nozarēs, tostarp mārketinga komunikācijā. Pētījuma mērķis ir izpētīt Latvijas patērētāju attieksmi pret mākslīgā ...
Uzņēmuma SIA “Digital Journey” mārketinga komunikācijas analīze klientu piesaistes kontekstā.
(Latvijas Universitāte, 2020)
Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz mārketinga komunikācijas teorētiskajiem aspektiem un aptaujas rezultātiem, izanalizēt uzņēmuma SIA “Digital Journey” mārketinga komunikācijas klientu piesaistīšanas kontekstā, ...
Mārketinga komunikācijas pasākumu analīze optisko briļļu tirgū.
(Latvijas Universitāte, 2020)
Bakalaura darba izvēlētais temats ir Mārketinga komunikācijas pasākumu analīze optisko briļļu tirgū. Bakalaura darba mērķis – pamatojoties uz mārketinga komunikāciju būtības balstītu teorētiskās daļas informāciju, analizēt ...
Uzņēmuma A/S Balticom klientu lojalitātes analīze un nostiprināšanas iespējas.
(Latvijas Universitāte, 2020)
Bakalaura darba tēma ir "Uzņēmuma A/S Balticom klientu lojalitātes analīze un nostiprināšanas iespējas". Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par patērētāju lojalitāti, respondentu aptauju un interviju ...
Sabiedrisko attiecību loma tirdzniecības centru integrētajā mārketinga komunikācijā Latvijas tirgū.
(Latvijas Universitāte, 2020)
Maģistra darba tēma ir “Sabiedrisko attiecību loma tirdzniecības centru integrētajā mārketinga komunikācijā Latvijas tirgū”. Darba mērķis ir, balstoties uz teorētiskajām atziņām par integrēto mārketinga komunikāciju un ...
SIA “Neste Latvija” mārketinga komunikācijas kā pircēju rīcību ietekmējošs faktors.
(Latvijas Universitāte, 2020)
Katrīne Žuka. Bakalaura darbs “SIA “Neste Latvija” mārketinga komunikācijas kā pircēju rīcību ietekmējošs faktors”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teoriju par mārketinga komunikācijām, kā arī pircēju rīcību un ...
Sociālo mediju lietošanas īpatnības Latvijas tirgū
(Latvijas Universitāte, 2020)
Bakalaura darba tēma ir “Sociālo mediju lietošanas īpatnības Latvijas tirgū”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām, publiski pieejamajiem statistikas datiem un veikto aptauju, izpētīt sociālo mediju ...