Search
Now showing items 1-5 of 5
Mārketinga komunikācijas uzņēmumā SIA SPILVA
(Latvijas Universitāte, 2015)
Maģistra darba Mārketinga komunikācijas uzņēmum SIA „SPILVA” mērķis ir izpētīt pārtikas produkcijas tirgus īpatnības, novērtēt uzņēmuma SIA Spilva mārketinga komunikācijas un sniegt priekšlikumus to attīstībai un ...
Mārketinga komunikācijas uzņēmumā EVOLUTION GAMING
(Latvijas Universitāte, 2015)
Susanna Botvinko. Maģistra darbs „Mārketinga komunikācijas uzņēmumā „Evolution Gaming””.
Tiešsaistes kazino pakalpojumu sfēra vēl nav ļoti izplatīta un ir pieejams diezgan maz informācijas par mārketinga komunikāciju ...
Integrētās mārketinga komunikācijas loma uzņēmumā 4FINANCE
(Latvijas Universitāte, 2015)
Maģistra darba tēma ir „Integrētās mārketinga komunikācijas loma uzņēmumā 4finance”. Nebanku kredītu nozarē pastāv liela konkurence un dažādi faktori, kas ietekmē uzņēmumu reputāciju un klientu uzticību, tādēļ ir jāizstrādā ...
Mārketinga komunikācijas kā uzņēmuma "H&M" pircēju rīcību ietekmējošais faktors.
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba tēma "Mārketinga komunikācijas kā uzņēmuma "H&M" pircēju rīcību ietekmējošais faktors".
Mūsdienu pasaulē uzņēmums var izgatavot pašus labākos produktus un savākt kopā pašu labāko uzņēmuma vadību, bet uzņēmuma ...
Reklāmas izmantošanas efektivitāte AS Capital.
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba tēma ir “Reklāmas izmantošanas efektivitāte AS Capital”.
Šī darba mērķis bija izprast kādi ir reklāmas veidi, ar kuru palīdzību var virzīt jaunu un jau esošu produktu tirgū. Noskaidrot kādus reklāmas veidus ...