Search
Now showing items 1-9 of 9
Ārējās komunikācijas loma novada pašvaldībā. Ķekavas novada pašvaldības gadījuma analīze
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba „Ārējās komunikācijas loma novada pašvaldībā. Ķekavas novada pašvaldības gadījuma analīze” mērķis ir noskaidrot, kāda ir Ķekavas novada pašvaldības ārējās komunikācijas prakse, kādā ir komunikācijas kanālu ...
Latvijas Pasta komunikācija sociālajos medijos: organizācijas un lietotāju vēstījumu salīdzinājums
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darbs “Latvijas Pasta komunikācija sociālajos medijos: organizācijas un lietotāju vēstījumu salīdzinājums” nosaka organizācijas un lietotāju radītā satura atšķirības par Latvijas Pastu, vienlaikus noskaidrojot ...
Zīmolu komunikācija sociālajos medijos: interneta veikalu “www.1a.lv” un “www.220.lv” gadījuma analīze
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba tēma ir “Zīmolu komunikācija sociālajos medijos: interneta veikalu “www.1a.lv” un “www.220.lv” gadījuma analīze”. Arvien vairāk cilvēki iepērkas internetā un mācās uzticēties interneta veikalu sniegtajiem ...
Sociālie mediji kā mārketinga komunikācijas instruments: "Manilla" un "Coo Culte" piemēri
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba tēma ir “Sociālie mediji kā mārketinga komunikācijas instruments: “Manilla” un “Coo Culte” piemēri”, kuras ietvaros tiek noskaidrota problēmas aktualitāte Latvijas uzņēmumu vidū. Pētījuma mērķis ir noskaidrot, ...
Pamatskolas vecuma bērnu sociālo mediju lietošanas paradumi: atšķirības latviešu un krievu tautības bērnu grupās
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba tēma ir “Pamatskolas vecuma bērnu sociālo mediju lietošanas paradumi: atšķirības latviešu un krievu tautības bērnu grupās.” Pētījuma mērķis ir izpētīt pamatskolas vecuma bērnu sociālo mediju lietošanas ...
Sociālajos medijos Twitter un Facebook izplatīto baumu ietekme uz Latvijas interneta mediju saturu: patvēruma meklētāju uzņemšanas gadījums
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba tēma ir „Sociālajos medijos Twitter un Facebook izplatīto baumu ietekme uz Latvijas interneta mediju saturu: patvēruma meklētāju uzņemšanas gadījums”. Darba mērķis ir izpētīt sociālajos medijos izplatīto ...
Televīzijas kanālu komunikācija sociālajā tīklā Facebook: LNT, TV3 un LTV1 profilu analīze
(Latvijas Universitāte, 2016)
Attīstoties tehnoloģijām un to sniegtajām iespējām, mediji savu saturu var padarīt interaktīvāku un pieejamu dažādās platformās un formātos. Jaunajās mediju formas ir arī sociālie mediji, kas jebkuram to lietotājam, arī ...
Kiberaktīvisms sociālajos medijos: "Amnesty International" "Stand #WithRefugees" kampaņas gadījuma analīze
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darbā “Kiberaktīvisms sociālajos medijos: “Amnesty International” “Stand #WithRefugees” kampaņas gadījuma analīze” pētnieciskie jautājumi ir noskaidrot 1) kāds ir kampaņas vēstījums sociālajos medijos, 2) kā ...
Organizāciju "Rocket Bean Roastery", "Miit Coffee" un "Kaņepes Kultūras centrs" komunikācijas novērtējums sociālajos medijos 2015. gadā
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba “Organizāciju “Rocket Bean Roastery”, “Miit Coffee” un “Kaņepes Kultūras centrs” komunikācijas novērtējums sociālajos medijos 2015. gadā” mērķis ir izanalizēt un novērtēt organizāciju veidoto komunikācijas ...