Search
Now showing items 1-4 of 4
Spēļošanas izmantojums mārketingā: zīmola “Baltais” kampaņas #Dejoarbaltais gadījums
(Latvijas Universitāte, 2017)
Bakalaura darba tēma ir “Spēļošanas izmantojums mārketingā: zīmola “Baltais” kampaņas #Dejoarbaltais gadījums”. Pētījuma problēma ir, kā spēļošana tiek izmantota mārketingā Latvijā un vai tā uzrunā patērētājus. Pētījuma ...
Mobilo operatoru klientu servisa piedāvāto pakalpojumu komunikācija: LMT, Tele2 un Bite gadījumi
(Latvijas Universitāte, 2017)
Bakalaura darba ''Mobilo operatoru klientu servisa piedāvāto pakalpojumu komunikācija: LMT, Tele2 un Bite gadījumi'' mērķis ir noskaidrot, vai un kādas mobilās lietotnes tiek piedāvātas lejupielādēšanai trīs lielāko Latvijas ...
Latvijas televīziju kanālu (TV3, SPORTACENTRS.COM, LNT, KANĀLS 2, RĪGA TV24) komunikācija sociālajā portālā facebook.com un mikrobloga vietnē twitter.com laika posmā no 2017. gada 5. līdz 21. maijam
(Latvijas Universitāte, 2017)
Bakalaura darba tēma ir ’’Latvijas televīziju kanālu (TV3, SPORTACENTRS.COM, LNT, KANĀLS 2, RĪGA TV24) komunikācija sociālajā portālā facebook.com un mikrobloga vietnē twitter.com laika posmā no 2017. gada 5. līdz 21. ...
Atzīšanas vēlmju komunikācija Youtube vlogos
(Latvijas Universitāte, 2017)
Mūsdienās sociālajiem medijiem jauniešu dzīvē ir neatņemama loma. Vecuma posmā, kad viena no pamatvajadzībām pašapzināšanās norisē ir atzīšana no citiem, Youtube un šobrīd gan ārzemēs, gan Latvijā aktuālā vlogošana var ...