Search
Now showing items 1-6 of 6
Sociālpedagoģiskā darbība Līvbērzes pamatskolas 6. un 7. klasēs mobinga mazināšanā, izmantojot neformālas izglītības metodes
(Latvijas Universitāte, 2021)
Diplomdarba “Sociālpedagoģiskā darbība Līvbērzes pamatskolas 6. un 7. klasēs mobinga mazināšanā, izmantojot neformālas izglītības metodes” mērķis ir raksturot mobingu, izstrādāt, un aprobēt sociālpedagoģisko programmu ...
Sociālpedagoģiskā darbība Dienas centra audzēkņu saskarsmes prasmju veicināšanā
(Latvijas Universitāte, 2021)
Martas Škapares diplomdarbs “Sociālpedagoģiskā darbība Dienas centra audzēkņu saskarsmes prasmju veicināšanā” izstrādāts ar mērķi raksturot saskarsmes prasmes, to būtību bērnu un pusaudžu vecumā, kā arī izstrādāt un aprobēt ...
Sociālā pedagoga darbība moderno tehnoloģiju izmantošanā socializācijas procesa veicināšanai 4. - 9. klasēs
(Latvijas Universitāte, 2021)
Ievas Cekules diplomdarbs “Sociālā pedagoga darbība moderno tehnoloģiju izmantošanā socializācijas procesa veicināšanai 4. – 9. klasēs” izstrādāts ar mērķi raksturot un analizēt moderno tehnoloģiju izmantošanas paradumu ...
Sociālpedagoģiskā darbība pašvadītas mācīšanās veicināšanā Jelgavas Spīdolas Valsts ģimnāzijas 8. klasēs
(Latvijas Universitāte, 2021)
Regīnas Prohorovas diplomdarbs “Sociālpedagoģiskā darbība pašvadītas mācīšanās veicināšanā Jelgavas Spīdolas Valsts ģimnāzijas 8. klasēs” izstrādāts ar mērķi izzināt pašvadītas mācīšanās prasmes un raksturot sociālpedagoģisko ...
Sociālās atstumtības mazināšanas iespējas 5. – 7. klašu grupā X vidusskolā
(Latvijas Universitāte, 2021)
Elīnas Bērziņas diplomdarbs “Sociālās atstumtības mazināšanas iespējas 5. – 7. klašu grupā X vidusskolā” izstrādāts Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes Skolotāju izglītības nodaļā. ...
Sociālpedagoģiskā darbība Rīgas X vidusskolas 7.-9. klašu skolēnu adekvāta pašvērtējuma veicināšanā
(Latvijas Universitāte, 2021)
Emīlijas Ģēveles diplomdarbs “Sociālpedagoģiskā darbība Rīgas X vidusskolas 7.-9. klašu skolēnu adekvāta pašvērtējuma veicināšanā” izstrādāts 2020./2021. mācību gadā. Diplomdarba mērķis bija veicināt 7.-9. klašu skolēnu ...