Search
Now showing items 1-10 of 417
Starptautiskās uzņēmējdarbības veikšana Indijā
(Latvijas Universitāte, 2013)
Bakalaura darba Starptautiskās uzņēmējdarbības veikšana Indijā mērķis ir apzināt iespējamās starptautiskās uzņēmējdarbības problēmas Indijā, kā arī sniegt priekšlikumus šo problēmu risināšanai. Indijas strauji augošā ...
Vienotās eiro maksājumu telpas priekšrocības
(Latvijas Universitāte, 2013)
Bakalaura darba tēma ir Vienotās eiro maksājumu telpas (SEPA) priekšrocības. Darba mērķis ir izstrādāt priekšlikumus finanšu institūcijām un par SEPA atbildīgajām organizācijām par starptautisko maksājumu sistēmas SEPA ...
Mārketinga vadīšana sociālā uzņēmumā.
(Latvijas Universitāte, 2013)
Bakalaura darba tēma ir „Mārketinga vadīšana sociālā uzņēmumā”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijā sniegtajām atziņām, analizēt mārketinga vadīšanas procesus sociālās uzņēmējdarbības kontekstā, izstrādāt ...
Mārketinga stratēģijas ietekme uz uzņēmuma SIA "Inter-Riga" uzņēmējdarbību
(Latvijas Universitāte, 2013)
Bakalaura darba tēma ir „Mārketinga stratēģijas ietekme uz uzņēmuma SIA "Inter-Rīga" uzņēmējdarbību”. Mārketings ir tas, bez kā mūsdienās neviens uzņēmums nespēj veiksmīgi darboties. Mārketings ir darbs ar tirgu, klientu ...
Latvijas tūrisma zīmolu virzīšana Austrijas un Vācijas tirgos
(Latvijas Universitāte, 2013)
Bakalaura darba tēma ir „Latvijas tūrisma zīmolu virzīšana Vācijas un Austrijas tirgos”. Mērķis ir izstrādāt priekšlikumus „LIVE RĪGA” un „Latvia. Best enjoyed slowly” zīmolu virzīšanas un atpazīstamības veicināšanas ...
SIA „Auto Sateka” darba samaksas analīze un tās pilnveidošanas iespējas
(Latvijas Universitāte, 2013)
Bakalaura darba autors – Vitālijs Barilo. Darba tēma ir „SIA „Auto Sateka” darba samaksas analīze un tās pilnveidošanas iespējas”, darba mērķis ir analizēt darba samaksas sistēmu uzņēmumā SIA „Auto Sateka” un izstrādāt ...
Tiešsaistes sociālo mediju izmantošanas komunikatīvā efektivitāte mobilo sakaru operatoru mārketinga aktivitātēs Latvijā.
(Latvijas Universitāte, 2013)
Agnese Šteinberga. Bakalaura darbs "Tiešsaistes sociālo mediju izmantošanas komunikatīvā efektivitāte mobilo sakaru operatoru mārketinga aktivitātēs Latvijā".
Darba mērķis ir izpētīt tiešsaistes sociālo mediju teorētiskos ...
Intelektuālo darbinieku motivācija
(Latvijas Universitāte, 2013)
Bakalaura darba mērķis ir izpētīt uzņēmuma Color Expert – Storch LV SIA darbinieku motivācijas sistēmu, tās īstenošanu darba procesā, novērtēt sistēmas efektivitāti un izstrādāt priekšlikumus tās pilnveidošanai.
Darbs ...
Valsts finansiālā atbalsta ģimenēm ar bērniem ietekme uz ģimenes budžetu un dzimstību valstī
(Latvijas Universitāte, 2013)
Maģistra darba mērķis ir izpētīt, kādu ietekmi uz ģimeņu ar bērniem ienākumiem ir atstājusi valstī īstenotā atbalsta politika un, balstoties uz laika periodā no 2008.-2013. gadam veikto analīzi, novertēt tās ietekmi uz ...
Mārketinga komunikācijas un to izpēte SIA „Forum Cinemas”.
(Latvijas Universitāte, 2013)
Bakalaura temats ir Mārketinga komunikāciju veidi, un to izpēte SIA „Forum Cinemas”. Tas sastāv no trīs nodaļām, kur pirmā ir teorētisko jautājumu apskats, pamatojoties uz vispārējo un speciālo literatūru, darba otrā daļa ...