Search
Now showing items 1-10 of 221
Ekonomiskie klasteri, to veidošanās process un vērtējums Latvijā
(Latvijas Universitāte, 2015)
Maģistra darba nosaukums ir „Ekonomiskie klasteri, to veidošanās process un vērtējums Latvijā”.
Maģistra darba mērķis ir izanalizēt LIAA īstenoto aktivitāti ”Klasteru programma”, tās efektivitāti un sniegumu Latvijas ...
Zīmola "Lāči" atpazīstamība tirgū un pozīcijas nostiprināšanas iespējas.
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba ‘’Zīmola ‘’Lāči’’ atpazīstamība tirgū un pozīcijas nostiprināšanas iespējas’’ mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par zīmolu un mārketinga komunikācijām zīmola pozīcijas nostiprināšanas kontekstā, ...
Mārketinga komunikācijas uzņēmumā SIA SPILVA
(Latvijas Universitāte, 2015)
Maģistra darba Mārketinga komunikācijas uzņēmum SIA „SPILVA” mērķis ir izpētīt pārtikas produkcijas tirgus īpatnības, novērtēt uzņēmuma SIA Spilva mārketinga komunikācijas un sniegt priekšlikumus to attīstībai un ...
Latvijas bērnu un jauniešu sporta asociācijas stratēģiskā attīstība
(Latvijas Universitāte, 2015)
Maģistra darba tēma ir ’’’’Latvijas Bērnu un Jauniešu Sporta asociācijas” stratēģiskā attīstība”. Maģistra darba mērķis ir izvērtēt biedrības “Latvijas Bērnu un Jauniešu Sporta asociācija” darbību un formulēt potenciālo ...
Valsts pārvaldē nodarbināto novērtēšanas sistēmas analīze
(Latvijas Universitāte, 2015)
Maģistra darba tēma ir „Valsts pārvaldē nodarbināto novērtēšanas sistēmas analīze”. Tēmas izvēli noteica tas, ka no 2013.gada 1.aprīļa valsts pārvaldē tika ieviesta jauna nodarbināto novērtēšanas sistēma – Novērtēšanas ...
Satura mārketinga attīstība Latvijas tirgū.
(Latvijas Universitāte, 2015)
Kristīne Emkena. Bakalaura darbs ,,Satura mārketinga attīstība Latvijas tirgū’’.
Darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijā sniegtajām atziņām par satura mārketingu, kā arī uz interneta lietotāju aptaujas un ekspertu interviju ...
Iekšējās kontroles sistēmas trūkuma radītās problēmas valsts tiešās pārvaldes iestādēs
(Latvijas Universitāte, 2015)
Maģistra darba aktualitāti pamato fakts, ka 2013.gadā Finanšu ministrijas sagatavotajā informatīvajā ziņojumā valdībai tika secināts - 20% gadījumu par valsts pārvaldē īstenotajām funkcijām un uzdevumiem izteiktais viedoklis ...
Bloga UNIKA ANNIKA attīstības projekts
(Latvijas Universitāte, 2015)
Modes kultūras aktualitāte un tās veicināšana Latvijā pēdējo gadu laikā ir tikai pieaugusi. To parāda vietējo uzņēmēju, dizaineru, mākslinieku un citu modes pārstāvju veikumi un sasniegumi ne tikai vietējā mērogā, bet arī ...
Biznesa procesu reinženieringa metodoloģija uzņēmumā Balt Wood Enterprise OU.
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darbu „Biznesa procesu reinženieringa metodoloģija uzņēmumā Balt Wood Enterprise OU” ir izstrādājusi Lelde Pētersone, darba vadītāja – asociētā profesore I.Vilka.
Darba mērķis ir, balstoties uz veiktajiem pētījumiem ...
Tirdzniecības īpatnības virtuālo valūtu tirgū
(Latvijas Universitāte, 2015)
Virtuālās valūtas, t.sk. Bitcoin, pēdējos gados kļuvis par aktuālu tematu gan finanšu investoriem un uzņēmējiem, gan valstu likumdošanas un finansu drošības pārstāvjiem.
Darbs „Tirdzniecības īpatnības virtuālo valūtu ...