Skolēnu adaptācija mācību procesā 1.klasē.
Author
Bērziņa, Margita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Berķe, Anita
Date
2006Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba saturs:
Sastāv no ievada, teorētiskās daļas, praktiskās daļas, secinājumiem, literatūras avotu saraksta, 6 pielikumiem.
Atslēgas vārdi:
sākumskola, jaunākais skolas vecums, adaptācija.
Diplomdarba mērķis:
Analizēt jaunākā skolas vecuma bērnu adaptācijas procesu un izstrādāt programmu adaptācijas periodam 1. klasē.
Diplomdarba teorētiskā daļa
Balstās uz dažādu psihologu, pedagogu un zinātnieku atziņām par jaunākā skolas vecuma bērnu adaptācijas īpatnībām.
Diplomdarba praktiskajā daļā
Tika pētīta jaunākā skolas vecuma bērnu adaptācija mācību procesā, izmantojot aptaujas metodi, anketēšanu un arī novērošanu.
Tas ļauj secināt,
Ka darbam izvirzītais mērķis ir sasniegts, un to apstiprina pētījuma rezultāti.
Pētījuma bāze:
Cēsu rajona Veselavas pamatskolas 1. klases 10 skolēni. The table of contents:
preface, theoretical part, practical part, conclusions, the list of literature with an 6 appendix
Key – words:
Primary education, the age of young learners, adaptation
The target of the research:
To analyse the adaptation process of young learners and to draw up an adaptation period programme for the in Form 1.
The theoretical part
Is based on the cognitions of different psychologists, pedagogues and scientists and about the adaptation features of young learners.
In a practical part
There was searched out the adaptation of young learners in the learning process, using the methods of questionaires, inquiring and obsrevation.
The conclusion:
The target of this topic is achieved. The tasks are carried out and they are asserted by the results of this degree work.
The centrē of the research:
Veselava Primary school, 1. class( 10 children)