Show simple item record

dc.contributor.advisorBerķe, Anitaen_US
dc.contributor.authorBērziņa, Margitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:01:46Z
dc.date.available2015-03-23T13:01:46Z
dc.date.issued2006en_US
dc.identifier.other24812en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10085
dc.description.abstractDiplomdarba saturs: Sastāv no ievada, teorētiskās daļas, praktiskās daļas, secinājumiem, literatūras avotu saraksta, 6 pielikumiem. Atslēgas vārdi: sākumskola, jaunākais skolas vecums, adaptācija. Diplomdarba mērķis: Analizēt jaunākā skolas vecuma bērnu adaptācijas procesu un izstrādāt programmu adaptācijas periodam 1. klasē. Diplomdarba teorētiskā daļa Balstās uz dažādu psihologu, pedagogu un zinātnieku atziņām par jaunākā skolas vecuma bērnu adaptācijas īpatnībām. Diplomdarba praktiskajā daļā Tika pētīta jaunākā skolas vecuma bērnu adaptācija mācību procesā, izmantojot aptaujas metodi, anketēšanu un arī novērošanu. Tas ļauj secināt, Ka darbam izvirzītais mērķis ir sasniegts, un to apstiprina pētījuma rezultāti. Pētījuma bāze: Cēsu rajona Veselavas pamatskolas 1. klases 10 skolēni.en_US
dc.description.abstractThe table of contents: preface, theoretical part, practical part, conclusions, the list of literature with an 6 appendix Key – words: Primary education, the age of young learners, adaptation The target of the research: To analyse the adaptation process of young learners and to draw up an adaptation period programme for the in Form 1. The theoretical part Is based on the cognitions of different psychologists, pedagogues and scientists and about the adaptation features of young learners. In a practical part There was searched out the adaptation of young learners in the learning process, using the methods of questionaires, inquiring and obsrevation. The conclusion: The target of this topic is achieved. The tasks are carried out and they are asserted by the results of this degree work. The centrē of the research: Veselava Primary school, 1. class( 10 children)en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleSkolēnu adaptācija mācību procesā 1.klasē.en_US
dc.title.alternativeAdaptation of pupils in the study process in Grade 1.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record