Show simple item record

dc.contributor.advisorKaļķe, Baibaen_US
dc.contributor.authorJugāne, Ivetaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:01:50Z
dc.date.available2015-03-23T13:01:50Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other25449en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10113
dc.description.abstractPētījuma objekts: Mācību process. Pētījuma priekšmets: Radošas darbības sekmēšana. Pētījuma mērķis: Izpētīt radošās darbības sekmēšanas iespējas latviešu valodas stundās 7. klasē. Uzdevumi: 1.Vākt, analizēt pedagoģisko literatūru par radošumu, radošu darbību. 2.Izzināt radošas darbības jēdzienu. 3.Izpētīt radošā procesa būtību. 4.Izanalizēt radošas darbības veidošanās struktūru ,t.i., radošas darbības mērķi, motivāciju, kā arī metodes pusaudžu radošas darbības sekmēšanai. 5.Noteikt radošas darbības rezultātu. 6.Izzināt pusaudžu vecumposma pedagoģiski psiholoģisko raksturojumu pētāmās problēmas aspektā. 7.Pētīt Stradu pamatskolas 7. klases skolēnu radošo darbību. 8.Veikt izmēģinājumdarbību latviešu valodā 7. klasē un analizēt to. Metodes: Literatūras analīze. Anketēšana. Izmēģinājumdarbība. Pētījuma bāze: Gulbenes rajona Stradu pamatskolas 7. klases 10 skolēni. Darba struktūra: Saturs, ievads, 3. daļas, nobeigums, literatūras saraksts ar 44 vienībām, 6 tabulām, 3 shēmām, 6 diagrammām, 6 pielikumiem.en_US
dc.description.abstractObject of the research: Study process Subject of the research: Promotion of the creative process Aim of the study: To study the possibilities of developing a creative personality in the Latvian language classes in Grade 7.. Objectives: 1.To collect, analyze the pedagogical literature on creativity 2.To study the term „Creative activity” 3.To study the esence of the creative process 4.To analyze the structure of developing of a creative personality, its aims, motivation as well as methods for ptomoting adolescents’ creativity 5.To study the creative activity of Grade 7 pup[ils at Stradi basic school 6.To carry out the pedagogical action research in Grade 7 and to analyze it Methods: Literature analysis Questionnairing Action research Structure of work: Introduction, three parts, Conclusions, bibliographyen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleRadošās darbības sekmēšanas iespējas latviešu valodas stundās 7.klasēen_US
dc.title.alternativePossibilities of promoting the creative activities at Latvian language lessons in Grade 7en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record