Show simple item record

dc.contributor.advisorAndersone, Rudīteen_US
dc.contributor.authorMellupa, Līgaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:34Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:34Z
dc.date.issued2006en_US
dc.identifier.other35712en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10465
dc.description.abstractMaģistra darbā aprakstīts pētījums par skolotāja sociālajām prasmēm kā pedagoģiskās kompetences nosacījumu. Pētījuma mērķis: izpētīt skolotāja sociālās prasmes kā pedagoģiskās kompetences nosacījumu. Darbs sastāv no ievada, piecām nodaļām, nobeiguma, 67 vienībām izmantotās literatūras un avotu saraksta, 2 pielikumiem. Darbā ietverta 1 diagramma, 1 shēma un 6 tabulas. Pirmajā nodaļā teorētiski analizētas sociālās prasmes gan vēsturiski filozofiskā skatījumā, gan pedagoģiski psiholoģiskā skatījumā. Otrajā nodaļā analizētas skolotāja pedagoģiskās kompetences. Trešajā nodaļā dots pieaugušo vecumposmu raksturojums. Ceturtajā nodaļā aprakstītas skolotāju sociālās prasmes pedagoģiskās kompetences kontekstā mūsdienu pamatskolā. Piektajā nodaļā apkopoti ieteikumi skolotāju sociālo prasmju un pedagoģiskās kompetences pilnveidošanai. Pētījuma laikā apstiprinājās hipotēze: ja tiek pilnveidotas skolotāja sociālās prasmes, viņa pedagoģiskā kompetence paaugstinās.en_US
dc.description.abstractThe theme of the Master’s paper is ‘’Teacher’s social skills as condition of his pedagogical competence’’. The objective is to study teacher’s social skills as condition of pedagogical competence. The paper consists of an introduction, 5 chapters, a conclusion, 67 bibliographical names and 2 appendixes. 1 diagram, 1 scheme and 6 tables are included in the paper. In the first chapter there are theoretically analyzed social skills viewed both historically and philosophically as well pedagogically and psychologically. In the second chapter there are analyzed pedagogical competences of teacher. In the third chapter there are specified characteristics of adulthood. Fourth chapter describes teachers’ social skills in connection with their pedagogical competence at today’s primary school. In the fifth chapter there are specified the recommendations how can one improve teacher’s social skills within his pedagogical competence. The hypothesis was verified through the research process that improving teacher’s social skills his pedagogical competence also increases.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleSkolotāja sociālās prasmes kā pedagoģiskās kompetences nosacījumsen_US
dc.title.alternativeTeacher's social skills as a precondition of pedagogical competenceen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record