Show simple item record

dc.contributor.advisorRaževa, Astrīdaen_US
dc.contributor.authorApšeniece, Valdaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:43Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:43Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other36727en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10544
dc.description.abstractDiplomdarbā „Sociālpedagoģiskā darbība audžuģimeņu pedagoģisko kompetenču pilnveidē„ atspoguļotas sociālpedagoģiskās darbības audžuģimeņu atbalstam, lai nodrošinātu bez vecāku aprūpes palikušo bērnu socializācijas procesu. Diplomdarba teorētiskajā daļā tika pētīts audžuģimeņu tiesiskais status un kustības attīstība Latvijā, kā arī audžuģimenēm nepieciešamās kompetences. Diplomdarbā ir apkopots pētījums par ģimenēm, kuras ir iesaistījušās audžuģimeņu kustībā un problēmām ar kurām audžuģimenes saskaras. Tika izstrādāts sociālpedagoģiskais plāns trīs audžuģimeņu problēmu risināšanai, veikta tā aprobācija un iegūto rezultātu analīze. Pētījums apliecināja, ka audžuvecāki ir spējīgi nodrošināt audžubērniem piemērotus dzīves apstākļus labvēlīgā ģimeniskā vidē. Grūtāk risināmās problēmas ir saistītas ar pašvaldības un izglītības iestādēm. Atslēgvārdi: Audžuģimene, pedagoģiskās kompetences, sociālpedagoģiskā darbība, vecāku pienākumi.en_US
dc.description.abstractThe diploma paper “Social Pedagogic Activity in Development of Pedagogic Competences of Foster Families” reflects social pedagogic activities for support of foster families in order to ensure the socialisation process of children left without parents’ care. In the theoretical part of the diploma paper foster families’ legal status and development of the movement are examined, as well as the competences necessary for the foster families. In the diploma paper a research about families which have taken part in the foster families’ movement was carried out, and problems that foster families come into contact with were investigated. A social pedagogic plan for solving three foster families’ problems was developed, its approbation was carried out and the obtained results were analysed. The research attested that foster parents are able to provide their children suitable living conditions in a good family atmosphere. Problems which are more difficult to solve are connected with local authority and education institutions.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleSociālpedagoģiskā darbība audžuģimeņu pedagoģisko kompitenču pilnveidēen_US
dc.title.alternativeSocial pedagogical work for improving the pedagogical competences of foster familiesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record