dc.contributor.advisor | Linde, Lilita | en_US |
dc.contributor.author | Spridzāne, Karīna | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T13:21:54Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T13:21:54Z | |
dc.date.issued | 2013 | en_US |
dc.identifier.other | 23760 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11187 | |
dc.description.abstract | Īpaši liela nozīme gramatikai tiek pievērsta 12. klasē, kad skolēniem ir jākārto centralizētais angļu valodas eksāmens. Atsevišķa gadījuma pētījums tika veikts Aizputes vidusskolā. Diplomdarba mērķis bija noskaidrot, vai, izmantojot dzimto valodu kā palīglīdzekli angļu valodas stundās, tā sekmē problemātisko gramatikas tēmu apgūšanu skolēniem 12. klasē. Datu iegūšanai tika izmantota testa-mācīšanas-testa pieeja, testi, aptauja un intervija. Pētījuma rezultāti liecināja, ka dzimtā valoda, izmantojot to kā palīglīdzekli angļu valodas stundās, veicina problemātisko gramatikas tēmu apgūšanu skolēniem 12. klasē. | en_US |
dc.description.abstract | Grammar receives special emphasis as a language aspect to be taught in Form 12 when students must take the national English examination. A case study was done at Aizpute Secondary School. The aim of the Diploma Paper was to determine whether the use of the native language as a helping tool in English classes would facilitate students’ learning of problematic grammar themes in Form 12.The test-teach-test approach, one pre -test, two post-tests, student questionnaire and interview were chosen as methods of data collection. The results from tests showed that the native language used as a helping tool facilitates students’ learning of problematic grammar themes in Form 12. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.title | Dzimtās valodas izmantošana angļu valodas gramatikas mācīšanai 12. klasē | en_US |
dc.title.alternative | Native Language for Teaching English Grammar in Form 12 | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |