Komunikatīvā pieeja vidējā vecuma angļu valodas apguvēju mācībās SIA Baltimage
Author
Berga, Ērika
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Rihtere-Zunte, Elīna
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
ANOTĀCIJA
Diplomdarba mērķis bija izpētīt Komunikatīvās pieejas (KP) principu un tehniku pielietojamību vidējā vecuma angļu valodas apguvēju mācībās SIA Baltimage Mācību centrā (MC). Strauji mainīgās ekonomiskās situācijas, sabiedrības novecošanās un valsts depopulācijas dēļ pieaug nepieciešamība mācīties angļu valodu.
Gadījuma pētījuma metode, divas aptaujas anketas valodas apguvējiem, kā arī divas intervijas ar valodas apguvējiem un viena intervija ar Mācību centra angļu valodas skolotāju palīdzēja īstenot pētījuma mērķi.
Iegūtie dati liecina, ka kopumā valodas apguvēji atbalsta Komunkatīvo pieeju angļu valodas mācīšanās procesā.
Tomēr Komunkatīvās pieejas principi un tehnikas jāizvēlas atbilstoši konrētas valodas apguvēju grupas zināšanu līmenim, viņu vēlmēm un individuālajām īpatnībām.
Atslēgas vārdi: valodas apguve, vidējā vecuma valodas apguvēji, Komunikatīvā pieeja (KA), Studiju centrs (CA). The Diploma Paper was written in order to explore the application of principles and techniques of Communicative Approach (CA) in the process of mastering English with middle aged learners in the Study Centre (SC) SIA Baltimage. The necessity for mastering English in Latvia has been caused due to the rapidly changing economic situation, aging society and depopulation of the country.
Case study was the method of the research, two questionnaires for the learners and interviews with two learners and one teacher were carried out as well.
The data obtained showed that in general the learners approve the application of CA in the process of mastering English.
At the same time, the principles and techniques of the CA should be applied selectively depending on the level of knowledge, desires and singularity of individuals of the concrete group of learners.
Key words: mastering English, middle aged learners, Communicative Approach (CA) Study centre (SC)