Show simple item record

dc.contributor.advisorRihtere-Zunte, Elīnaen_US
dc.contributor.authorBerga, Ērikaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:21:55Z
dc.date.available2015-03-23T13:21:55Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other24007en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11193
dc.description.abstractANOTĀCIJA Diplomdarba mērķis bija izpētīt Komunikatīvās pieejas (KP) principu un tehniku pielietojamību vidējā vecuma angļu valodas apguvēju mācībās SIA Baltimage Mācību centrā (MC). Strauji mainīgās ekonomiskās situācijas, sabiedrības novecošanās un valsts depopulācijas dēļ pieaug nepieciešamība mācīties angļu valodu. Gadījuma pētījuma metode, divas aptaujas anketas valodas apguvējiem, kā arī divas intervijas ar valodas apguvējiem un viena intervija ar Mācību centra angļu valodas skolotāju palīdzēja īstenot pētījuma mērķi. Iegūtie dati liecina, ka kopumā valodas apguvēji atbalsta Komunkatīvo pieeju angļu valodas mācīšanās procesā. Tomēr Komunkatīvās pieejas principi un tehnikas jāizvēlas atbilstoši konrētas valodas apguvēju grupas zināšanu līmenim, viņu vēlmēm un individuālajām īpatnībām. Atslēgas vārdi: valodas apguve, vidējā vecuma valodas apguvēji, Komunikatīvā pieeja (KA), Studiju centrs (CA).en_US
dc.description.abstractThe Diploma Paper was written in order to explore the application of principles and techniques of Communicative Approach (CA) in the process of mastering English with middle aged learners in the Study Centre (SC) SIA Baltimage. The necessity for mastering English in Latvia has been caused due to the rapidly changing economic situation, aging society and depopulation of the country. Case study was the method of the research, two questionnaires for the learners and interviews with two learners and one teacher were carried out as well. The data obtained showed that in general the learners approve the application of CA in the process of mastering English. At the same time, the principles and techniques of the CA should be applied selectively depending on the level of knowledge, desires and singularity of individuals of the concrete group of learners. Key words: mastering English, middle aged learners, Communicative Approach (CA) Study centre (SC)en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleKomunikatīvā pieeja vidējā vecuma angļu valodas apguvēju mācībās SIA Baltimageen_US
dc.title.alternativeCommunicative Approach in Mastering English among Middle Aged Learners in SIA Baltimageen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record