Show simple item record

dc.contributor.advisorSkalberga, Anitaen_US
dc.contributor.authorVeidemane, Ingaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:29Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:29Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other37008en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11431
dc.description.abstractIngas Veidemanes pētījumā tiek analizēta 7:8 gadīgo bērnu piederības vajadzību nodrošināšana sākumskolā. Pētījuma teorētiskajā daĜā, pamatojoties uz A. Maslova vajadzību hierarhijas teoriju, uz A. Ādlera, E. Eriksona, K. Levina, V. Krutecka, ě. Vigotska, A. Šponas, G. Cukermanes, S. Omārovas, R. Garlejas, J. MaĜickas, M. Balsona, V. ReĦăes u.c. autoru atziĦām, tiek analizēta piederības vajadzību jēdziena būtība, 7:8 gadīgo bērnu attīstības raksturojums un pedagoga loma piederības vajadzību nodrošināšanā. Pētījuma empīriskajā daĜā autore analizē 7:8 gadīgo bērnu piederības vajadzību nodrošināšanu konkrētā kultūrvidē – Smiltenes sākumskolā X. Autore pielieto pētniecības metodes: Kronbaha : alfa metodi, Kruskala valisa metodi un Manna : Vitnija metodi. Atslēgvārdi: piederības vajadzības, 7:8 gadīgs bērns, klases kolektīvs, psiholoăiskais klimats.en_US
dc.description.abstractIn Inga Veidemane’s research providing the necessity of 7:8 years old children to belong to social groups in primary school is being analysed. In the theoretical part of the research the author analyses the concept of belonging necessity, describes 7:8 years old children’s development and the role of the pedagogue in providing the necessity of belonging. Her research is based on A. Maslov’s theory of hierarchy, as well as on A. Adler’s, E. Erikson’s, K. Levin’s, V. Krutecky’s, ě. Vigotsky’s, A. Shpona’s, G. Cukermane’s, S. Omarova’s, R. Garleja’s, J. MaĜicka’s, M. Balson’s, V. ReĦăe’s and other authors’ conclusions. In the empiric part of her study, the author analyses providing the necessity for 7:8 years old children to belong to social groups in the specific cultural environment – Smiltene’s Primary School X. The author uses different research methods : Cronbach`s Alpha method, Kruskal –Wallis and Mann–Whitney methods. Keywords: belonging necessity, 7:8 years old child, pupils’ collective body, psychological climate.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titlePiederības vajadzības veidošanās 7-8gadīgiem bērniem sākumskolāen_US
dc.title.alternativeDevelopment of 7-8 years old children’s need of belonging at the elementary schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record