Показать сокращенную информацию
Piederības vajadzības veidošanās 7-8gadīgiem bērniem sākumskolā
dc.contributor.advisor | Skalberga, Anita | en_US |
dc.contributor.author | Veidemane, Inga | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T13:22:29Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T13:22:29Z | |
dc.date.issued | 2010 | en_US |
dc.identifier.other | 37008 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11431 | |
dc.description.abstract | Ingas Veidemanes pētījumā tiek analizēta 7:8 gadīgo bērnu piederības vajadzību nodrošināšana sākumskolā. Pētījuma teorētiskajā daĜā, pamatojoties uz A. Maslova vajadzību hierarhijas teoriju, uz A. Ādlera, E. Eriksona, K. Levina, V. Krutecka, ě. Vigotska, A. Šponas, G. Cukermanes, S. Omārovas, R. Garlejas, J. MaĜickas, M. Balsona, V. ReĦăes u.c. autoru atziĦām, tiek analizēta piederības vajadzību jēdziena būtība, 7:8 gadīgo bērnu attīstības raksturojums un pedagoga loma piederības vajadzību nodrošināšanā. Pētījuma empīriskajā daĜā autore analizē 7:8 gadīgo bērnu piederības vajadzību nodrošināšanu konkrētā kultūrvidē – Smiltenes sākumskolā X. Autore pielieto pētniecības metodes: Kronbaha : alfa metodi, Kruskala valisa metodi un Manna : Vitnija metodi. Atslēgvārdi: piederības vajadzības, 7:8 gadīgs bērns, klases kolektīvs, psiholoăiskais klimats. | en_US |
dc.description.abstract | In Inga Veidemane’s research providing the necessity of 7:8 years old children to belong to social groups in primary school is being analysed. In the theoretical part of the research the author analyses the concept of belonging necessity, describes 7:8 years old children’s development and the role of the pedagogue in providing the necessity of belonging. Her research is based on A. Maslov’s theory of hierarchy, as well as on A. Adler’s, E. Erikson’s, K. Levin’s, V. Krutecky’s, ě. Vigotsky’s, A. Shpona’s, G. Cukermane’s, S. Omarova’s, R. Garleja’s, J. MaĜicka’s, M. Balson’s, V. ReĦăe’s and other authors’ conclusions. In the empiric part of her study, the author analyses providing the necessity for 7:8 years old children to belong to social groups in the specific cultural environment – Smiltene’s Primary School X. The author uses different research methods : Cronbach`s Alpha method, Kruskal –Wallis and Mann–Whitney methods. Keywords: belonging necessity, 7:8 years old child, pupils’ collective body, psychological climate. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.title | Piederības vajadzības veidošanās 7-8gadīgiem bērniem sākumskolā | en_US |
dc.title.alternative | Development of 7-8 years old children’s need of belonging at the elementary school | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |
Файлы в этом документе
Данный элемент включен в следующие коллекции
-
Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]
IEROBEŽOTAS PIEKĻUVES KOLEKCIJA. PILNTEKSTS PIEEJAMS LU STUDENTIEM U.C. PERSONĀLAM.