Show simple item record

dc.contributor.advisorŽogla, Irēnaen_US
dc.contributor.authorMaksimčuka, Annaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:53Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:53Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other5269en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11622
dc.description.abstractPirmsskolas vecuma bērnu emocionālās inteliģences attīstības iespējas pirmsskolas iestādē. Darba autore: A. Maksimčuka Zinātniskā vadītāja: Dr. hab. paed., prof Z. Čehlova Maģistra darba apjoms: 73 lpp. Maģistra darbā aprakstīti dažādu autoru viedokļi par to, kas ir em. int. un kā tā attīstās pirmsskolas vecumā, izstrādāta un izmēģināta praksē em. int. attīstības metodika. Pētījuma mērķis: noteikt pirmsskolas vecuma bērnu em. int. attīstības nosacījumus. Pētījuma hipotēze: Pirmsskolas vecuma bērnu em. int. attīstās sekmīgi, ja 1. bērni pazīst emociju saturu; 2. audzināšanas procesā tiek izmantotas dažādas spēles, kuras stimulē emocionālā pārdzīvojuma veidošanos; 3. nodarbībās izmanto emocionāli niansētos uzdevumus; 4. skolotājas uztur labas attiecības ar bērniem un starp bērniem. Pētījuma bāze: Rīgas privātā vidusskola „Evrika”.en_US
dc.description.abstractThe possibilities for emotional intelligence development in pre-school children in the kindergarten. The autor of the work: A. Maksimchuk Scientific supervisor: Dr. hab. paed., prof Z. Čehlova Masters work volume: 73 pages. The volume of the master’s work: are described the views of a number of authors on the notions concerning of emotions, em. int., worked out and estimated in practice the methodology of em. int. development at pre-school age. The aim of the research: to define the conditions for em. int. development at pre-school age. Hypothesis of research: em. int. at pre-school age is being developed successfully if: 1. Children are aware of the content of emotions; 2. Various games stimulating em. Experiences are used in the process of upbringing 3. Em. coloured tasks are used during the activities. The base of the research: Riga private school „Evrika”.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titlePirmsskolas vecuma bērnu emocionālās inteliģences attīstības iespējas pirmsskolas iestādēen_US
dc.title.alternativeThe development of the emotional intelligence of pre-school childrenen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record