Показать сокращенную информацию
Salikta pakārtota teikuma apguve 8.klasē: vērtēšanas un pašizvērtēšanas aspekts.
dc.contributor.advisor | Zaiceva, Ārija | en_US |
dc.contributor.author | Caune, Mārīte | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T13:23:09Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T13:23:09Z | |
dc.date.issued | 2008 | en_US |
dc.identifier.other | 9582 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11771 | |
dc.description.abstract | Diplomdarbā „Salikta pakārtota teikuma apguve 8. klasē: vērtēšanas un pašizvērtēšanas aspekts” izvirzīts mērėis izstrādāt 8. klases skolēnu vērtēšanas un pašizvērtēšanas metodiskās sistēmas variantu salikta pakārtota teikuma apguvei un aprobēt to pedagoăiskajā izmēginājumdarbībā. Vērtēšana , kurā ietilpst arī pašizvērtēšana, ir neatĦemama mācību procesa sastāvdaĜa, kas atbalsta un stimulē mācīšanos, veicina skolēnu pašattīstību, kas ir humānās pedagoăijas mērėis. Būtiski, ka vērtēšana un pašizvērtēšana vienmēr ir orientēta uz mācību rezultātu uzlabošanu. Vērtēšana dod iespēju skolēniem saĦemt precīzu informāciju par savu mācību darba rezultātiem, saskatīt savas stiprās un vājās puses. Pašizvērtēšana paaugstina skolēnu pašapziĦu, pienākumu apziĦu, sekmē iekšējo mācību motivāciju. Diplomdarbs sastāv no 5 nodaĜām, kurās apkopota teorētiskās literatūras studijās un pedagoăiskās novērošanas laikā gūtā pieredze par vērtēšanu un pašizvērtēšanu, izanalizēti jaunākie 8. klases mācību līdzekĜu komplekti vērtēšanas un pašizvērtēšanas aspektā saliktam pakārtotam teikumam veltītajās stundās, ietverts arī pusaudžu pedagoăiski psiholoăiskais raksturojums un dažas 8. klases skolēnu individuālās pedagoăiski psiholoăiskās īpatnības, izveidots mācību metodiskais variants vērtēšanas un pašizvērtēšanas aspektā un veikta pedagoăiskā izmēăinājumdarba rezultātu analīze. | en_US |
dc.description.abstract | An objective of gradulation work „The acquisition of complex sentence in the 8th class: aspect of an evaluation and a self-evaluation” is to develope a variant of metodical system of an evaluation and a self-evaluation for aquisition of complex sentence in the 8th class and approbate this system in pedagogical experiment. An evaluation, wich includes also a self-evaluation, is an integral part of educational process. It supports and stimulates studying, promotes pupils self-development in turn it is the purpose of humanistic pedagogy. It is important that evaluation and self evaluation are always oriented on improvement educational results. Evaluation enables pupils to recieve te exact information on results of their study work, to see their strong and weeknesses. The self – evaluation raises pupils self-confidence and esence of duty, promotes their motivation to study. Gradulation work consists of 5 section. In this work is generalized expierence about evolution and self-evolution from theoretical literature and pedagogical supervision, are analysed some educational aid sets to the 8th class. Here are also described pedagogical and psychological characteristic of teenagers and specify some individualities of the eight class pupils, formulated educational variant of metodical system of an evaluation and a selfevaluation and analysed results of pedagogical experiment. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.title | Salikta pakārtota teikuma apguve 8.klasē: vērtēšanas un pašizvērtēšanas aspekts. | en_US |
dc.title.alternative | The acquisition of complex sentence in 8th class: aspect of evalution and self-avaluation. | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |
Файлы в этом документе
Данный элемент включен в следующие коллекции
-
Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]
IEROBEŽOTAS PIEKĻUVES KOLEKCIJA. PILNTEKSTS PIEEJAMS LU STUDENTIEM U.C. PERSONĀLAM.