Show simple item record

dc.contributor.advisorKlempere-Sipjagina, Agitaen_US
dc.contributor.authorNežberte, Ilzeen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:35:42Z
dc.date.available2015-03-23T13:35:42Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other16918en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11967
dc.description.abstractTēma: Mācību saturs ekonomikas un vides tēmu apguvē sociālajās zinībās 2. klasē. Autors: in05019 Ilze Nežberte Vadītājs: lektore Mg.izgl.zin. Agita Klempere - Sipjagina Mērķis: Izstrādāt mācību saturu ekonomikas un vides tēmu apguvē sociālajās zinībās 2. klasē un ieteikumus pedagogiem, plānojot integrētu mācību saturu. Saturs: Pētījuma teorētiskajā daļā autore analizē integrēšanas jēdzienu. Balstoties uz I. Puškareva, V. Renģes un Ā. Karpovas atziņām autore apraksta jaunāko skolas vecumu. Pēc I. M. Rubanas, Dz. Albrehtas un V. Zelmeņa atziņām tiek aprakstītas pedagoģiskās darbības iespējas ekonomikas un vides tēmu integrēšanai sociālajās zinībās. Pētījuma empīriskajā daļā darba autore praktiski realizē integrētu mācību saturu pamatskolā X. Atslēgvārdi: integrēšana, ekonomika, vide, jaunākais skolas vecums, sociālās zinības.en_US
dc.description.abstractTopic: Curricula for mastering themes of economics and environment in social sciences for the 2nd grade. Author: in05019 Ilze Nežberte Supervisor: MSEd Agita Klempere-Sipjagina Objective: Develop curricula for mastering themes of economics and environment in social sciences for the 2nd grade and recommendations to pedagogues in planning integrated curricula. Content: Author analyzes the concept of integration in the theoretical part. Based on the I. Puškareva’s, V. Renģe’s and Ā. Karpova’s findings, author describes junior school age. Author analyzes pedagogic practices for integrating the abovementioned themes w.r.t. conclusions by I. M. Rubana, Dz. Albrehta and V. Zelmenis. The integrated curriculum has been approbated in a primary school. Keywords: integration, economics, environment, junior school age, social sciences.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleMācību saturs ekonomikas un vides tēmu apguvē sociālajās zinībās 2.klasēen_US
dc.title.alternativeThe learning content in acquiring economic and environment themes at social science lessons in Grade 2en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record