Izglītības mārketinga iespēju izpēte X visparējā izglītības iestādē.
Author
Pileniece, Evita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Daiktere, Ineta
Date
2011Metadata
Show full item recordAbstract
Evitas Pilenieces izstrādātā maģistra darba tēma - izglītības mārketinga iespēju izpēte X* vispārējās izglītības iestādē. Studējot teorētisko literatūru par mārketingu, darba autore secina, ka mārketings izglītības iestādēm ir iespēja, kā papildus līdzeklis mērķu sasniegšanai, informējot vecākus, skolēnus un sabiedrību, tas nozīmē - nepārtraukti sekot līdzi pakalpojuma ņēmēju vajadzību un to vēlmju izmaiņām, un meklēt veidus, kā piesaistīt arvien jaunus pakalpojuma ņēmējus.
Maģistra darba mērķis ir : Izpētot esošo X* izglītības iestādes pakalpojuma ņēmēju vajadzības, analizējot X* izglītības iestādes piedāvājuma iespējas, izstrādāt priekšlikumus X* izglītības iestādes attīstības perspektīvai. Kā liecina pētījuma rezultāti, X* skolas direktoram nepieciešams noteikt tirgvedības budžetu, kas palīdzētu veidot un plānot tirgvedības komunikācijas.
Atslēgas vārdi: izglītības mārketings, plašsaziņas līdzekļi, reklāma. The Master’s Paper theme developed by Evita Pileniece is The Analysis of the Potential of Education Marketing at the General Education Institution X.
Having studied the theoretical literature about marketing, the author hypothesizes that marketing for educational institutions provides opportunity, as an additional tool to achieve the objective of informing parents, students and the public about the school and what the school offers. This means- continuously following and understanding the needs of the school’s customers, understanding how those needs and desires change and fluctuate over time, and seeking ways to engage a new customer base.
The goal of this Master’s Paper is: Researching the existing X* educational institution’s customer needs Analyzing the X* educational institution’s services potential, to develop a proposal for the school’s development perspective.
As the research results suggest, the school director must develop a marketing budget that helps develop and plan the marketing communications at the educational institution.
Key words: education marketing, mass media, advertisement.