Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu loģiskās domāšanas attīstības veicināšana pirmsskolas izglītības iestādē
Автор
Meļņikova, Svetlana
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Lanka, Ērika
Дата
2012Metadata
Показать полную информациюАннотации
Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu loģiskās domāšanas attīstības veicināšana pirmsskolas izglītības iestādē.
Darba autore: Svetlana Meļņikova
Zinātniskais vadītājs: Mag. Paed. Lektore Ērika Lanka
Kvalifikācijas darbs: 53 lpp. ilustrēts ar 13 tabulām, 12 attēliem, uzskaitīti 30 bibliogrāfiskie nosaukumi.
Kvalifikācijas darbs sastāv:
Ievads.
Pirmajā nodaļā analizēta loģiskas domāšanas attīstība.
Otrajā nodaļā dots vecākā pirmsskolas posma bērnu personības raksturojums.
Trešajā nodaļā analizēta vecākā pirmsskolas vecuma loģiskās domāšanas attīstības veicināšanas mūsdienu pieredze.
Ceturtajā nodaļā aprakstīta vecākā pirmsskolas vecuma bērnu loģiskās domāšanās attīstības eksperimentāla pārbaude.
Atslēgas vārdi: LOĢISKĀ DOMĀŠANA, ATTĪSTĪBA, ANALĪZE, SINTĒZE, SERIĀCIJA.
Pētījuma laikā apstiprinājās hipotēze: vecākā pirmsskolas vecuma bērnu loģiskās domāšanas attīstību veicina šādi paņēmieni:
-analīze,
-salīdzināšana,
-sintēze,
-apkopojums,
-seriācija. Accelerating of the Development of Logical Thinking of Preschool Age Children in Preschool.
Author: Svetlana Melnikova
Scientific director: Lecturer Mag. Paed. Erika Lanka
Qualifying work: 53 pages, illustrated by 13 tables, 12 pictures, used 30 bibliographic items.
Qualifying work consists of:
Introduction.
First part which analyzes development of logical thinking.
Second part which gives characteristics of preschool age children.
Third part which analyzes development of nowadays experience of logical thinking of preschool age children.
Fourth part which describes experimental verification of logical thinking of elder preschool age children.
Key words: LOGICAL THINKING, DEVELOPMENT, ANALYSIS, SYNTHESIS,
SERIATION.
The hypothesis confirmed during study: the logical thinking of elder preschool age children is promoted by the following:
-analysis,
-comparison,
-synthesis,
-summery,
-seriation.