• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mācību darba diferenciācija, sagatavojot vidusskolēnus centralizētajam eksāmenam matemātikā

Thumbnail
View/Open
299-32964-Vorobjovs_Aleksandrs_av05046.pdf (1.171Mb)
Author
Vorobjovs, Aleksandrs
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Mencis, Jānis
Date
2013
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomdarba „Mācību darba diferenciācija, sagatavojot vidusskolēnus centralizētajam eksāmenam matemātikā” mērķis ir izstrādāt zināšanu līmeņa diagnostikā balstītu mācību darba diferenciācijas sistēmu vidusskolā. Diplomdarbs sastāv no 3 nodaļām, kas ietver mācību darba diferenciācijas teorētisko nostādņu izpēti, pētnieciskā praksē izstrādātās diagnostikā balstītās diferenciācijas metodi un mācību darba diferenciācijas piemērus. Darba apjoms 54 lpp. Darbs sastāv no 3 tabulām, 7 attēliem, 34 izmantotās literatūras avotiem un 2 pielikumiem. Diplomdarba atslēgas vārdi: diferenciācija, diagnostika, metodes, sistēma.
 
The aim of the Diploma Paper "The differentiation of the study process to prepare secondary school students for the centralized examination in mathematics" is to develop the knowledge-based diagnostic system for differentiation of teaching in high school. Diploma Paper consists of 3 chapters, which include theoretical research of learning differentiation framework, research-based and practically developed diagnostic method of differentiation and examples of the study process differentiation. The scope of work is 54 pages. The work consists of 3 tables, 7 pictures, bibliography and two appendices. Diploma Paper keywords: differentiation, diagnosis, method, system.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12300
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV