dc.contributor.advisor | Mencis, Jānis | en_US |
dc.contributor.author | Vorobjovs, Aleksandrs | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T13:36:34Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T13:36:34Z | |
dc.date.issued | 2013 | en_US |
dc.identifier.other | 32964 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12300 | |
dc.description.abstract | Diplomdarba „Mācību darba diferenciācija, sagatavojot vidusskolēnus centralizētajam eksāmenam matemātikā” mērķis ir izstrādāt zināšanu līmeņa diagnostikā balstītu mācību darba diferenciācijas sistēmu vidusskolā.
Diplomdarbs sastāv no 3 nodaļām, kas ietver mācību darba diferenciācijas teorētisko nostādņu izpēti, pētnieciskā praksē izstrādātās diagnostikā balstītās diferenciācijas metodi un mācību darba diferenciācijas piemērus.
Darba apjoms 54 lpp. Darbs sastāv no 3 tabulām, 7 attēliem, 34 izmantotās literatūras avotiem un 2 pielikumiem.
Diplomdarba atslēgas vārdi: diferenciācija, diagnostika, metodes, sistēma. | en_US |
dc.description.abstract | The aim of the Diploma Paper "The differentiation of the study process to prepare secondary school students for the centralized examination in mathematics" is to develop the knowledge-based diagnostic system for differentiation of teaching in high school.
Diploma Paper consists of 3 chapters, which include theoretical research of learning differentiation framework, research-based and practically developed diagnostic method of differentiation and examples of the study process differentiation.
The scope of work is 54 pages. The work consists of 3 tables, 7 pictures, bibliography and two appendices.
Diploma Paper keywords: differentiation, diagnosis, method, system. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.title | Mācību darba diferenciācija, sagatavojot vidusskolēnus centralizētajam eksāmenam matemātikā | en_US |
dc.title.alternative | Differentiation of the teaching/learning process when preparing secondary pupils for the centralized 5examination in mathematics | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |