Bioloģijas tēmu integrācija veselības mācības stundās, izmantojot diskusijas metodi
Author
Koroļova, Raida
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Birziņa, Rita
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Autore: Raida Koroļova
Diplomdarbs: „Bioloģijas tēmu integrācija veselības mācības stundās, izmantojot diskusijas metodi”
Zinātniskais darba vadītājs: Dr. paed. Rita Birziņa
Darba apjoms: 6 tabulas, 20 attēli, 6 pielikumi, izmantoti 27 literatūras avoti
Pētījuma mērķis bija izpētīt, vai diskusijas metodes pielietošana veicina bioloģijas tēmu integrāciju veselības mācības priekšmetā, nostiprina skolēnos zināšanas un izpratni par šīm tēmām un rada pozitīvu attieksmi, veicina iesaistīšanās un saskarsmes prasmes
Pētījuma uzdevumi:
1. Izstudēt un analizēt pedagoģisko literatūru par mācību metodēm;
2. Izveidot mācību stundas, kurās izmantota diskusijas metodi;
3. Veikt diskusijas metodes aprobāciju veselības mācības stundās un izvērtēt rezultātus.
Pētīšanas metodes: pedagoģiskas un psiholoģiskās literatūras analīze; diskusijas metodes aprobācija; veikta skolotāju un skolēnu aptauja.
Atslēgas vārdi: diskusijas metode, veselības mācība, bioloģijas tēmu integrācija, skolēns, skolotājs Author: Raida Koroļova
Diploma Paper: „Integration of biology themes in health education lessons using the discussions method”
Scientific supervisor: Dr. paed. Rita Birziņa
The scope of work: 6 tables, 20 pictures, 6 appendices, 27 sources of literature
The aim of the study was to explore whether the use of discussion method promoted the integration of biology themes in health education lessons, consolidated pupils’ knowledge and understanding about these themes and created a positive attitude as well as promoted the participation and the interaction skills.
Research objectives:
1.to study and analyze pedagogical literature on teaching/learning methods;
2.to analyze the discussion method;
3.to analyze the approbation of the discussion method in health education lessons and to evaluate the results.
Research methods: the analysis of pedagogical and psychological literature; approbation of the discussion method; survey of teachers and pupils