7-9 gadus vecu bērnu lasītintereses veicināšanas paņēmieni vispārējā izglītības iestādē X
Author
Esīte, Gita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Tūbele, Sarmīte
Date
2011Metadata
Show full item recordAbstract
Darba nosaukums: 7 – 9 gadus vecu bērnu lasītintereses veicināšanas paņēmieni vispārējā izglītības iestādē x.
Pētījuma mērķis: izpētīt 7 – 9 gadus vecu bērnu lasītintereses veicināšanas paņēmienus un veikt iegūto rezultātu aprobāciju.
Teorētiskās daļas gaitā ir pētīts un analizēts 7 – 9 gadus vecs bērns veselumā, kā arī pētītas un analizētas lasītintereses teorētiskās nostādnes. Pētījumā veikts salīdzinājums pirms veicinošiem uzdevumiem un pēc šiem uzdevumiem, kā arī analizēti lasītintereses veicināšanas paņēmieni.
Galvenais secinājums, kas iegūts veicot šo diplomdarbu ir: lasītinteresi var veicināt radoši uzdevumi ar tekstu un praktiski radoši uzdevumi.
Atslēgvārdi: lasītinterese, veicināšana, 7 – 9 gadus veci bērni. Title of the work: promotional methods of interest for reading in seven to nine old children in school x.
Research objective: to study promotional methods of interest for reading for seven to nine old year children’s and perform acquired result approbation.
In the theoretical part the auther has studied and analyzed seven to nine years old children entirety, as well as studied and analyzed theoretical basis of learning interest of reading. In the research was done comparing work before developing tasks and after than, as well as promotional methods of interest for reading.
The main conclusion has been made is that interest for reading can develop creative tasks based on text and practical creative tasks.
Key word: interest for reading, promotional, seven to nine years old children.