Показать сокращенную информацию
Bērnu ar dzirdes traucējumiem valodas attīstīšanas sekmēšana tēlotājdarbības nodarbībās pirmsskolā
dc.contributor.advisor | Tūbele, Sarmīte | en_US |
dc.contributor.author | Dargeļe, Gunita | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T13:36:53Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T13:36:53Z | |
dc.date.issued | 2013 | en_US |
dc.identifier.other | 39104 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12426 | |
dc.description.abstract | Darba nosaukums: Bērnu ar dzirdes traucējumiem valodas attīstīšanas sekmēšana tēlotājdarbības nodarbībās pirmsskolā. Darba autore: Gunita Dargeļe Darba vadītāja: Dr. paed., prof. Sarmīte Tūbele Pētījuma mērķis: Pētīt valodas attīstību ar tēlotājdarbību nodarbību palīdzību attīstīšanās procesu pirmsskolas vecuma bērnu ar dzirdes traucējumiem apmācībā. Pētījuma objekts: Valodas attīstības process pirmsskolas vecuma bērniem ar dzirdes traucējumiem. Pētījuma hipotēze: Valodas apguves process bērniem ar dzirdes traucējumiem būs efektīvāks, ja: Tiks ievērotas tēlotājdarbības metodes; Tiks ņemtas vērā bērnu ar dzirdes traucējumiem attīstības īpatnības. Pētījuma bāze: Valmieras vājdzirdīgo bērnu internātvidusskolas – Attīstības centra – 9 pirmsskolas grupas bērni ar dzirdes traucējumiem. Atslēgas vārdi: bērni ar dzirdes traucējumiem, valodas attīstīšana, tēlotājdarbība. | en_US |
dc.description.abstract | Title of the project: Promoting language development for children with hearing disorder in fine arts classes of pre-school. The author: Gunita Dargeļe Supervisor of the project: Dr. paed., prof. Sarmīte Tūbele The aim of the project: To do research on language development of pre-school aged children with hearing disorder within fine arts classes. Object of the research: Language development process of pre-school aged children with hearing disorder. Hypothesis of the research: Language learning process for children with hearing disorder will be more effective if: The methods of fine art will be noted; Features of children with hearing disorder development will be takein into account. The research base: Valmiera boarding highschool for hearing impaired children - Development Center - 9 children with hearing impairment from pre-school groups. Keywords: children with hearing impairment, language development, fine arts activity. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.title | Bērnu ar dzirdes traucējumiem valodas attīstīšanas sekmēšana tēlotājdarbības nodarbībās pirmsskolā | en_US |
dc.title.alternative | Promoting the language development of children with hearing disturbances in fine art classes in preschool | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |
Файлы в этом документе
Данный элемент включен в следующие коллекции
-
Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]
IEROBEŽOTAS PIEKĻUVES KOLEKCIJA. PILNTEKSTS PIEEJAMS LU STUDENTIEM U.C. PERSONĀLAM.