Mārketinga organizēšana SIA "Lango"
Автор
Kleinšmite-Zunda, Inga
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Krūzs, Kārlis
Дата
2007Metadata
Показать полную информациюАннотации
Šis pētījuma saturs ir veltīts augoša uzņēmuma SIA Lango” svarīgai tēmai – mārketinga stratēģijas organizēšanai un produktu pozicionēšanai tirgū. Konkrētāk, tiek apskatīta jauna produktu papildgrupa – pankūkas.
Tā kā uzņēmums ir veicis virkni darbā aprakstītu darbību uzņēmējdarbības uzlabošanai, kas arī ir daļa no mārketinga stratēģijas, tika izvērtēti esošie rezultāti, vieta tirgū un izveidota sistēma, pēc kuras vadoties var veidot produkta virzību tirgū.
Pētījums ir aktuāls, jo dod pilnīgāku ieskatu esošajā tirgus situācijā un konkurentu rīcībā, pārskata pircēju viedokli, psiholoģiskos aspektus un izvēli, gan pārliecību, ka tieši mārketinga joma ir tā, kurā nepieciešams investēt tuvākajā laikā. Darbs izmantojams uzņēmuma mārketinga stratēģijas pilnveidošanai.
Atslēgvārdi: mārketings, stratēģija, organizēšana, reklāma, uzņēmums, analīze. This investigation is devoted to growing company SIA „Lango” important theme- marketing strategy organization and product positioning in the market - more concretely - a new collateral product group – pancakes.
As the company has realized many activities that improves business, that is a part of marketing strategy, there has been appreciated the place of the existing results in the market and made a system, after which there is possible to structure product progress in the market.
Investigation is actual, because gives full view of the existent market situation and competitor action, looks through the buyers’ view, psychological aspects and choice, as well as assurance, that only marketing area is that, in which it’s necessary to investigate in the nearest future.
Marketing, strategy, organization, advertisement, company, analysis