Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorLapa, Ilzeen_US
dc.contributor.authorKozirskis, Kirilsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:57:31Z
dc.date.available2015-03-23T13:57:31Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other10777en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13826
dc.description.abstractDotais diplomprojekts ir veltīts SIA Tele2 tirgus pozīciju analīzei un tās mobilo sakaru pakalpojumu darbībai Latvijas tirgū. Bakalaura darbs sastāv no trim daļām. Pirmajā daļa ir aprakstīti konkurences un konkurētspējas jēdzieni un klasifikācija, reklāmas būtība tās veidi un mērķi. Otrajā daļā ir veikta nozares dzīves cikla stadijas analīze, ka arī Latvijas Republikas mobilu sakaru tirgus analīze. Trešajā daļā tiek izanalizētas Tele2 tirgus pozīcijas, veikta SWOT analīze, un veikts pētījums ar mērķi pieradīt, ka reklāmas darbībai ir liela loma firmas konkurētspējas paaugstināšanā. Beigās ir izstrādāti secinājumi un priekšlikumi uzņēmuma Tele2 konkurētspējas paaugstināšanai.en_US
dc.description.abstractThis diploma project is devoted to the analysis of SIA Tele2 market positions and its activity in the Latvian telecommunication services market. The bachelor work consists of three parts. In the first part are described a competition and competitiveness definitions and their classification, advertising essence, types and aims of it. In the second part the analysis of a vital stage of branch, and also the analysis of the market of mobile communication of the Latvian Republic is done. In the third part Tele2 market positions are analyzed, SWOT analysis is carried out, and is done the research, with the purpose to prove, that advertising activity of firm has the big role in increase of competitiveness of firm. Finally, there are drawn conclusions and offered suggestions to improve Tele2 competitiveness increase.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleReklāmas loma uzņēmuma konkurētspējas palielināšanāen_US
dc.title.alternativeThe Role of Advertising in the Increase of Enterprise's Competitivenessen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию