Aviosabiedrības Air Baltic reklāmas analīze
Author
Bogdanova, Nataļja
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Bērziņa, Kristīne
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba mērķis ir izstrādāt priekšlikumus Air Baltic reklāmas darbības uzlabošanai.
Bakalaura darba uzdevumi ir apskatīt mārketinga un reklāmas jēdzienus, izpētīt aviosabiedrības „Air Baltic” rašanos, darbību un aviosabiedrības piedāvājumus saviem klientiem, izanalizēt iegūto informāciju un uztaisīt secinājumus.
Bakalaura darbs sastāv no trim daļām. Pirmajā daļā ir teorētisks ieskats par aviosabiedrību mārketingu un tā plānošanu, reklāmas lomu aviosabiedrībā . Otrajā daļā tiek apskatīta Air Baltic darbība, pasažieru un lidojumu attīstības tendences. Trešajā daļā apskatīta uzņēmuma Air Baltic komunikācijas veidi, reklāmas līdzekļi, kā arī veikta uzņēmuma Air Baltic klientu aptauja un izstrādāti priekšlikumi reklāmas pilnveidošanai.
Darbs satur 68 lappuses, 7 tabules, 25 attēlus, 4 pielikumus. Bachelor work purpose is to produce suggestions Air Baltic advertising action improve.
Bachelor work tasks are to examine a marketing and advertising concept, to probe „Air Baltic” airline appear, action and airline suggestions for clients, to analyses the obtained information and made conclusion.
Bachelor work contains three chapters. In the first chapter there is a theoretical view of the airline marketing and his planning, airline advertising. In the second part examined the Air Baltic functions, passengers and flights development tendencies. In the third part examined Air Baltic airline communication kinds, advertising resources, survey Air Baltic clients and produced suggestions to executed advertising improvement.
Work contains 68 pages, 7 tables, 25 images, 4 appendixes.