Bizness-Biznesam mārketinga komunikācija starptautiskajam tirgum
Author
Biķerniece, Alīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Fricberga, Ieva
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbā ir aplūkota mārketinga komunikācijas instrumentu būtība, loma un funkcijas bizness-biznesam vidē. Darba struktūra sastāv no trīs savstarpēji saistītām nodaļām. Pirmajā nodaļā autors pēta bizness-biznesam mārketinga komunikāciju no teorētiskā aspekta. Otrajā tiek veikta biznesa mārketinga tirgus analīze poligrāfijas nozarē, lai trešajā nodaļā analizētu biznesa mārketinga komunikāciju un tās nozīmīgumu balstoties uz bizness-biznesam vidē, poligrāfijas nozarē strādājošo „VG Kvadra Pak”.
Pētījuma sākumā izvirzītā hipotēze - Latvijā uzņēmumi nenovērtē industriālā mārketinga nozīmi biznesa tirgū, līdz ar to nepilnīgi izmanto bizness-biznesam mārketinga komunikācijas instrumentus, kas ir viens no traucēkļiem ieiešanai starptautiskajos tirgos, kur bizness-biznesam mārketinga komunikācija ir daudz attīstītāka - darba gaitā apstiprinās.
Atslēgvārdi: mārketinga komunikācija, industriālais mārketings, biznesa vide. In the thesis is closely viewed the essence of marketing communication and the role and functions of industrial marketing. Job’s structure consists of three sections. In the first chapter author explores and investigates industrial marketing communication from theoretical point of view. In next chapter is conducted business market analyzes in the printing industry which leads to analyzes of industrial marketing communication and its role based on printing industry’s company “VG Kvadra Pak”.
At the beginning developed hypothesis - In Latvia companies doesn’t evaluate the importance of industrial marketing, wherewith poorly use marketing communication tools, which is one of the impediment entrancing international market, where industrial market is higher developed - during the investigations proves true.
Keywords: Marketing communication, industrial marketing, business environment.