Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorFricberga, Ievaen_US
dc.contributor.authorBiķerniece, Alīneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:57:51Z
dc.date.available2015-03-23T13:57:51Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other20233en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14001
dc.description.abstractBakalaura darbā ir aplūkota mārketinga komunikācijas instrumentu būtība, loma un funkcijas bizness-biznesam vidē. Darba struktūra sastāv no trīs savstarpēji saistītām nodaļām. Pirmajā nodaļā autors pēta bizness-biznesam mārketinga komunikāciju no teorētiskā aspekta. Otrajā tiek veikta biznesa mārketinga tirgus analīze poligrāfijas nozarē, lai trešajā nodaļā analizētu biznesa mārketinga komunikāciju un tās nozīmīgumu balstoties uz bizness-biznesam vidē, poligrāfijas nozarē strādājošo „VG Kvadra Pak”. Pētījuma sākumā izvirzītā hipotēze - Latvijā uzņēmumi nenovērtē industriālā mārketinga nozīmi biznesa tirgū, līdz ar to nepilnīgi izmanto bizness-biznesam mārketinga komunikācijas instrumentus, kas ir viens no traucēkļiem ieiešanai starptautiskajos tirgos, kur bizness-biznesam mārketinga komunikācija ir daudz attīstītāka - darba gaitā apstiprinās. Atslēgvārdi: mārketinga komunikācija, industriālais mārketings, biznesa vide.en_US
dc.description.abstractIn the thesis is closely viewed the essence of marketing communication and the role and functions of industrial marketing. Job’s structure consists of three sections. In the first chapter author explores and investigates industrial marketing communication from theoretical point of view. In next chapter is conducted business market analyzes in the printing industry which leads to analyzes of industrial marketing communication and its role based on printing industry’s company “VG Kvadra Pak”. At the beginning developed hypothesis - In Latvia companies doesn’t evaluate the importance of industrial marketing, wherewith poorly use marketing communication tools, which is one of the impediment entrancing international market, where industrial market is higher developed - during the investigations proves true. Keywords: Marketing communication, industrial marketing, business environment.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleBizness-Biznesam mārketinga komunikācija starptautiskajam tirgumen_US
dc.title.alternativeBusiness-to-Business Marketing Communication for International Marketen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию