• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Zīmols „Statoil” kā pircēju uzvedību ietekmējošs faktors.

Thumbnail
View/Open
303-23086-Fedosējeva_Elīna_ef08024.pdf (683.5Kb)
Author
Fedosējeva, Elīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Date
2013
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba tēma ir „Zīmols "Statoil" kā pircēju uzvedību ietekmējošs faktors”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorētiskām atziņām, izanalizēt pircēju uz-vedību ietekmējošos faktorus, par praktisku piemēru izvēloties uzņēmumu „Statoil”, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus to novēršanai. Bakalaura darbs sastāv no trīs nodaļām, pirmajā nodaļā tiek pētīti zīmola teorētiskie as-pekti pircēju uzvedībā, otrajā nodaļā tiek sniegts ieskats par zīmola „Statoil” darbības rakstu-rojošiem lielumiem. Trešajā daļā tiek veikts pētījumu apkopojums, datu analizējums par deg-vielas mazumtirgotāju atpazīstamību un Statoil pircēju uzvedības pirkšanas faktoriem. Pētījuma periods - 2011. - 2012. gads. Darba apjoms 66 lapaspuses, tajā ir 14 attēli, 9 tabulas un 1 pielikums. Atslēgvārdi: zīmols, zīmolvedība, pircēju uzvedība.
 
The aim of the bachelor theses „The brand Statoil as buyers behavior factor” is to analyze custimer behavior influencing factors. As a practical example useing brand „Statoil” analyzing it`s weaknesses and available services advantages. The bachelor theses consist of 3 chapters, in the first chapter are analyed brend the-oretical aspects in custimers behavior , in second chapter are opinion about brand „Statoil” characterization value. In the third chapter are made research summary, data analysis about fuel retail trade recognition and Statoil custimer buying behavior factors. The amount of work 66 pages, in it 13 picture, 9 tables and 1 annex. Keywords: brand, branding, buyers' behavior.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14146
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV