Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorVeselova, Andželaen_US
dc.contributor.authorFedosējeva, Elīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:04Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:04Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other23086en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14146
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Zīmols "Statoil" kā pircēju uzvedību ietekmējošs faktors”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorētiskām atziņām, izanalizēt pircēju uz-vedību ietekmējošos faktorus, par praktisku piemēru izvēloties uzņēmumu „Statoil”, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus to novēršanai. Bakalaura darbs sastāv no trīs nodaļām, pirmajā nodaļā tiek pētīti zīmola teorētiskie as-pekti pircēju uzvedībā, otrajā nodaļā tiek sniegts ieskats par zīmola „Statoil” darbības rakstu-rojošiem lielumiem. Trešajā daļā tiek veikts pētījumu apkopojums, datu analizējums par deg-vielas mazumtirgotāju atpazīstamību un Statoil pircēju uzvedības pirkšanas faktoriem. Pētījuma periods - 2011. - 2012. gads. Darba apjoms 66 lapaspuses, tajā ir 14 attēli, 9 tabulas un 1 pielikums. Atslēgvārdi: zīmols, zīmolvedība, pircēju uzvedība.en_US
dc.description.abstractThe aim of the bachelor theses „The brand Statoil as buyers behavior factor” is to analyze custimer behavior influencing factors. As a practical example useing brand „Statoil” analyzing it`s weaknesses and available services advantages. The bachelor theses consist of 3 chapters, in the first chapter are analyed brend the-oretical aspects in custimers behavior , in second chapter are opinion about brand „Statoil” characterization value. In the third chapter are made research summary, data analysis about fuel retail trade recognition and Statoil custimer buying behavior factors. The amount of work 66 pages, in it 13 picture, 9 tables and 1 annex. Keywords: brand, branding, buyers' behavior.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleZīmols „Statoil” kā pircēju uzvedību ietekmējošs faktors.en_US
dc.title.alternativeThe brand „Statoil” as buyers’ behavior factor.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige