• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Klientu apkalpošanas kvalitātes analīze un pilnveidošanas iespējas veikalā "Pull and Bear" tirdzniecības parkā "ALFA".

Thumbnail
View/Open
303-29029-Klovane_Iluta_ik09105.pdf (6.556Mb)
Author
Klovāne, Iluta
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2013
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba tēma ir ‘’Klientu apkalpošanas kvalitāte un pilnveidošanas iespējas veikalā ‘’Pull and Bear’’ tirdzniecības parkā ‘’ALFA’’. Pētījuma mērķis ir izpētīt klientu apkalpošanas kvalitātes nepilnības ‘’Pull and Bear’’ veikalā, un izstrādāt priekšlikumus to pilnveidošanai. Svarīgākie uzdevumi: izpētīt klientu apkalpošanas teorētiskos aspektus, veikt slepenā pircēja pētījumu datu analīzi, izveidot anketas un veikt veikala darbinieku un klientu anketēšanu. Pētījuma rezultātā autore atklāj tirdzniecības vietā vērojamās nepilnības un piedāvā savus risinājumus klientu apkalpošanas kvalitātes uzlabošanai. Darbs ietver 86 lappuses, 3 nodaļas un 15 apakšnodaļas, 12 tabulas, 21 diagrammu un 8 pielikumus. Atslēgas vārdi: klientu apkalpošana, slepenais pircējs, pārdevēja kompetence, kvalitātes pilnveidošana.
 
The topic of Bachelor study is ‘’Analysis of customer service quality and possible developments in the store ‘’Pull and Bear’’’located in the shopping center ‘’ALFA’’. The aim of the study is to examine the quality and customer service shortcomings in the store, as also develop proposals for its development. Most important tasks on the basis of the objective: to explore customer service theoretical aspects, the secret customer study data analysis, create a questionnaire and a store employee and customer questionnaire.The study reveals trade instead of ongoing weaknesses and offer their own solutions to improve the quality of provided customer service.Bachelor study includes 86 pages, 3 chapters and 15 subchapters, 12 tables, 21 chart and 8 attachments. Keywords: customer service, the secret customer, the competence of seller, quality.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14296
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV