Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļenaen_US
dc.contributor.authorKlovāne, Ilutaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:19Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:19Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other29029en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14296
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir ‘’Klientu apkalpošanas kvalitāte un pilnveidošanas iespējas veikalā ‘’Pull and Bear’’ tirdzniecības parkā ‘’ALFA’’. Pētījuma mērķis ir izpētīt klientu apkalpošanas kvalitātes nepilnības ‘’Pull and Bear’’ veikalā, un izstrādāt priekšlikumus to pilnveidošanai. Svarīgākie uzdevumi: izpētīt klientu apkalpošanas teorētiskos aspektus, veikt slepenā pircēja pētījumu datu analīzi, izveidot anketas un veikt veikala darbinieku un klientu anketēšanu. Pētījuma rezultātā autore atklāj tirdzniecības vietā vērojamās nepilnības un piedāvā savus risinājumus klientu apkalpošanas kvalitātes uzlabošanai. Darbs ietver 86 lappuses, 3 nodaļas un 15 apakšnodaļas, 12 tabulas, 21 diagrammu un 8 pielikumus. Atslēgas vārdi: klientu apkalpošana, slepenais pircējs, pārdevēja kompetence, kvalitātes pilnveidošana.en_US
dc.description.abstractThe topic of Bachelor study is ‘’Analysis of customer service quality and possible developments in the store ‘’Pull and Bear’’’located in the shopping center ‘’ALFA’’. The aim of the study is to examine the quality and customer service shortcomings in the store, as also develop proposals for its development. Most important tasks on the basis of the objective: to explore customer service theoretical aspects, the secret customer study data analysis, create a questionnaire and a store employee and customer questionnaire.The study reveals trade instead of ongoing weaknesses and offer their own solutions to improve the quality of provided customer service.Bachelor study includes 86 pages, 3 chapters and 15 subchapters, 12 tables, 21 chart and 8 attachments. Keywords: customer service, the secret customer, the competence of seller, quality.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleKlientu apkalpošanas kvalitātes analīze un pilnveidošanas iespējas veikalā "Pull and Bear" tirdzniecības parkā "ALFA".en_US
dc.title.alternativeAnalysis of customer service quality and possible developments in the store 'Pull and Bear' located in the shopping center "ALFA".en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record