Inovatīvas pieejas tūrisma produkta radīšanā
Author
Brice, Elīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Bērziņa, Kristīne
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Šis bakalaura darbs ir veltīts Latvijas tūrisma inovāciju izpētei. Darba mērķis ir sniegt priekšlikumus Latvijas tūrisma uzņēmumiem kā veidot jaunus inovatīvus produktus vai pilnveidot esošo produktu konkurētspēju pielietojot Zilā okeāna stratēģijas metodes. Darbā autore izpēta teorētisko materiālu, kas attiecas uz inovācijām tūrisma jomā, kā arī aptaujas veidā veic pētījumu Latvijas tūrisma uzņēmumu vidū, un analizē Latvijas tūrisma ekspertu viedokli. Pētījuma rezultāti atklāj, ka Latvijas tūrisma uzņēmumu piedāvājums nav izteikti inovatīvs, bet tirgū pastāv atsevišķi inovatīvi uzņēmumi, kas ir bijuši spējīgi veidot „zilo okeānu”, uzņēmēji apzinās sarežģīto ekonomisko situāciju un ir gatavi pielāgot savus produktus. The purpose of this bachelor paper ir to invetigate innovations of Latvian tourism. The aim of the paper is to provide suggestions for Latvian tourism enterprises on how to create new innovative products and to develop competitiveness of the existing ones by using the methods of the Blue Ocean Strategy. The author of the paper explores theoretical aspects concerning innovations in tourism industry, as well as conducts a questionnaire-based research among Latvian tourism agencies and analyses the opinion of eksperts of Latvian tourism. The results of the study reveal that the offer of Latvian tourism companies is not particularly innovative; although, certain innovative companies that have been successful in creating the Blue Ocean are present in the market.